Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eigen modem | Kabelmodems

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Karel de Kale
    Ik heb even een ander nagezocht, je fritzbox is correct geregistreerd. Het is echter opgevallen dat je modem zich niet goed aanmeldde. De reden hiervan is dat er iets mis is met de huisaansluiting. Om de huisaansluiting in orde te maken is de (storings)monteur nodig.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door deltacpe Bekijk bericht
      Karel de Kale
      Ik heb even een ander nagezocht, je fritzbox is correct geregistreerd. Het is echter opgevallen dat je modem zich niet goed aanmeldde. De reden hiervan is dat er iets mis is met de huisaansluiting. Om de huisaansluiting in orde te maken is de (storings)monteur nodig.
      OK, bedankt voor de informatie. Ik heb sinds kort weer mn Delta-Sagem-modem in gebruik. kZal zsm een afspraak maken met een monteur. Het aanmeldmailtje daarvoor heb ik jl vrijdag ontvangen

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Jaha, kon het toch niet laten en eergisterenmorgen een Fritz!box 6690 (dank driepinter) als 'eigen modem' geïnstalleerd. Mocht je zelf ook nog eens op dat idee komen en je niet laten afleiden door alle glasvezelmarketing, dan is het goed om te weten dat:

        - Als je een zakelijk account hebt, is het belangrijk dat je dat duidelijk doorgeeft aan de klantenservice. Er zijn nogal wat migratieproblemen met het toekennen van je vertrouwde ip adres. Ik kreeg een (tijdelijk?) ip adres waardoor ik mijn domeinen en certificaten opnieuw moest configureren.

        - Delta klantenservice heeft te k(r)ampen met ziekte en onderbemanning. Daardoor zal het langer duren voordat problemen zijn opgepakt en opgelost.

        Over het algemeen is 'eigen modem' geen reden van Delta klantenservice om support te laten voor wat het is. Dat vind ik zeker een pluspunt. Verwacht niet dat medewerkers beschikken over de kennis van je modem, omdat daar geen support op geleverd mag worden.

        Up-and-running vanaf vandaag 16:00 uur
        Heb je ook Voip-bellen geinstalleerd en werkend? Op mn Fritzbox6660Cable krijg ik nog steeds niet werkend. Heb ook Sipaccountgegevens en wachtwoord ontvangen van Delta.
        Hopelijk kun je me hierbij op weg helpen. als ik dat Voip-gedoe niet voor elkaar krijg dan gaat dit modem toch retour afzender. Zou jammer zijn want het is een zeer gelikt toestel met tig mogelijkheden voor instellen etc.


        aanvullend nog: in diagnosemenu blijft het telefoonnummer steeds als "niet geregistreerd" staan na invulling/toepassing van de Delta sip-gegevens.
        Laatst bewerkt door Karel de Kale; 15 Jun 2023, 15:04.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Karel de Kale Bekijk bericht
          als ik dat Voip-gedoe niet voor elkaar krijg dan gaat dit modem toch retour afzender.
          Als je iets niet voor elkaar krijgt heeft dat in 97% van de gevallen met jezelf te maken en niet met de hardware. Het apparaat retour sturen los je daarmee niet op.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Lees deze pagina even door @ https://en.avm.de/service/knowledge-...-in-FRITZ-Box/
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 15 Jun 2023, 15:50.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Zeker, die instructie mbt ip-telefoon al meerdere keren zonder succes ingevuld.

              Zie onder:

              Telefoonnummer invoering / Telefoonaanbieder: Andere aanbieder
              Telefoonnummer voor de aanmelding: 0114683***
              Intern nummer in de FritzBox: 683***
              Gebruikersnaam: caiw80031***
              Authenticatienaam: niet ingevuld
              Wachtwoord: ***************
              Registrar: voice.caiw.net
              Proxyserver: niet ingevuld

              Controleresultaat: De controle van de telefonie is niet geslaagd. Aanmelden bij telefonieaanbieder is niet geslaagd. Controleer de ingevoerde toegangsgegevens voor telefonie.

              Vandaar dat ik de hulp vraag aan aan een forumlid dat in elk geval bekend is met de fritzbox Cable, in jou geval de 6690.

              Reageer


              • #22
                Karel de Kale
                Dit is een voorbeeld hoe iemand telefonie ingevuld heeft op een glasvezelmodem

                Het valt iig te proberen

                [EDIT]

                Hier nog een ander voorbeeld :

                https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ge6#post218925
                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jun 2023, 17:44.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Karel de Kale
                  Dit is een voorbeeld hoe iemand telefonie ingevuld heeft op een glasvezelmodem

                  Het valt iig te proberen

                  [EDIT]

                  Hier nog een ander voorbeeld :

                  https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...ge6#post218925
                  Ook geprobeerd. Resultaat blijft ZERO.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X