Goede middag,
Wij hebben vorige week een stroomstoornis gehad in heel onze wijk, nadien waren er problemen bij Delta zelf. Na enkele uren hadden we terug telefoon maar geen internet, wifi of televisie. Na enkele keren met de klantenservice gebeld te hebben, was onze modem op 1 of andere manier uit het systeem gegooid en hebben ze die dus een nieuwe naam moeten geven om alles terug in orde te krijgen.
Hierdoor wil onze Chromecast deze dus niet meer aanvaarden, we hebben al onze mogelijkheden om in te loggen op http://192.168.11.1 gebruikt en geen van onze gebruikersnamen of wachtwoorden worden aanvaard.
Iemand die ons hierbij kan helpen?
Alvast bedankt!
Wij hebben vorige week een stroomstoornis gehad in heel onze wijk, nadien waren er problemen bij Delta zelf. Na enkele uren hadden we terug telefoon maar geen internet, wifi of televisie. Na enkele keren met de klantenservice gebeld te hebben, was onze modem op 1 of andere manier uit het systeem gegooid en hebben ze die dus een nieuwe naam moeten geven om alles terug in orde te krijgen.
Hierdoor wil onze Chromecast deze dus niet meer aanvaarden, we hebben al onze mogelijkheden om in te loggen op http://192.168.11.1 gebruikt en geen van onze gebruikersnamen of wachtwoorden worden aanvaard.
Iemand die ons hierbij kan helpen?
Alvast bedankt!
Reageer