Ik zag dat het Delta modem F@st 3890 voorkomt op de lijst met modems die vatbaar zijn voor de Cable Haunt kwetsbaarheid. Geen idee of Delta al een fix heeft uitgerold. Iemand die daar wellicht een lampje op kan schijnen?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Cable Haunt kwetsbaarheid modems
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
[h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]
- 1 Like
-
-
Bij normaal (thuis-)gebruik niets aan het handje:
##....Zonder het doelwit op de malafide webpagina te krijgen, werkt de aanval niet; de spectrum analyzer is namelijk alleen toegankelijk van het lan...##
unquote[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk berichtBij normaal (thuis-)gebruik niets aan het handje:
##....Zonder het doelwit op de malafide webpagina te krijgen, werkt de aanval niet; de spectrum analyzer is namelijk alleen toegankelijk van het lan...##
unquote
Reageer
-
Is er iemand bij Delta die mij kan vertellen of ik en enkele anderen door het bezoeken van een met het Cable Haunt script besmette website ( wat natuurlijk niet slim is geweest ) voldoende bescheming heb gekregen door de door Administrator Ferry beschreven software update van het fast 3890v3 modem ? En moet ik verder geen actie ondernemen ?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Phaedra Bekijk berichtIs er iemand bij Delta die mij kan vertellen of ik en enkele anderen door het bezoeken van een met het Cable Haunt script besmette website ( wat natuurlijk niet slim is geweest ) voldoende bescheming heb gekregen door de door Administrator Ferry beschreven software update van het fast 3890v3 modem ? En moet ik verder geen actie ondernemen ?
Alvast bedankt voor uw reactie.
A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door TheQuickFox Bekijk berichtIk heb een Technicolor EPC3940 modem van ZeelandNet/Delta. Is deze kwetsbaar voor Cable Haunt?
Zo ja, hoe is dit op te lossen?
Reageer
-
Bedankt voor de informatie Ferry en Matthijs , gelukkig dat het is opgelost en het lek gedicht is.
Ik zag bij de instellingen van het modem dat mijn software versie SW 05.76.9.5e-1 is , is dit inderdaad de laatste bijgewerkte software update ?
Omdat nl in de lijst van de onderzoekers ( cablehaunt ) de kwetsbare software ook met 05.76 begint.
Wederom alvast bedankt weer voor jullie reactie.
Laatst bewerkt door Phaedra; 24 Jan 2020, 17:06.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer