Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

No serv op Digitale Radio

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jos
    Oorspronkelijk gepost door flits77
    Oorspronkelijk gepost door Jos
    Oorspronkelijk gepost door flits77
    ik heb de antenne binnen en de in en output past niet dit is de achterkant van de radio
    dus de antenne kan ik terug sturen want ik heb er niks aan
    Ik ben geen deskundige, maar onvang je nu enkele DAB-zenders met de draadantenne aangesloten als op het plaatje?
    Zo ja, heb je dan geen betere ontvangst als je dat draadje in de linkeraansluiting stopt?
    links zit de aansluiting voor mijn boksjes en rechts is de dab/fm aansluiting met draadje en aan de voorkant een aansluiting voor een usb stickie
    In het gele blokje DAB/FM zitten twee gaatjes, misschien ontvang je een beter DAB-signaal als de antenne in het andere gaatje van die twee in het gele blokje wordt aangesloten..
    die draadjes zitten in een geel blokje en die kan er maar op 1 manier in

    Reageer


    • #17
      Toch een leuk (eenvoudig) setje :

      Nederlandse handleiding vanaf pagina 125.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter
        Toch een leuk (eenvoudig) setje :

        Nederlandse handleiding vanaf pagina 125.
        er was niet meer geld beschikbaar bij mijn bewindvoerder dus ik moest wel een eenvoudige nemen het is beter dan niks en ik moest sowiso een nieuwe want de ander sloegen al mijn cds over

        Reageer


        • #19
          Beste flits77,

          Heb je inmiddels al een goed alternatief gevonden?
          Zo ja, zou je deze met ons willen delen?

          Reageer


          • #20
            nee nog niet ik mag van mijn bewindvoerder ook even geen extra geld aan vragen dus moet ik het van mijn weekgeld gaan betalen ik denk dat die antene van goeroe wel past maar dat weet ik niet zeker voorlopig luister ik naar een usb stickie die ik erin gezet heb

            Reageer


            • #21
              ik heb vanochtend het draadje van de antenne an het touwtje van mijn waar ik mijn lamele mee open en dicht schuif geplakt en ik heb bereik en hij heeft een paar zenders gevonden ik luister nu naar radio 3 fm

              Reageer


              • #22
                Beste flits77,

                Het is al even geleden dat wij iets van je hebben gehoord.
                Is jouw vraag zo beantwoord? Zo ja, zou je dan het beste antwoord willen kiezen?

                Reageer


                • #23
                  [email protected].

                  Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                    Dit ziet eruit als een tweedraads aansluiting. Hij lijkt wel wat op deze. Je hebt nu een Coax plug en die zal standaard niet passen, tenzij je deze eraf haalt. Er zijn vast wel mensen die weten of dat gaat werken (ik heb vroeger wel een FM antenne gehad met een coaxplug eraan, dat was eigenlijk nergens voor nodig want dat waren ook gewoon twee draadjes.) E heb je hem al eens buiten gezet om te kijken of hij daar wel DAB+ zenders oppikt?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X