Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

No serv op Digitale Radio

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • No serv op Digitale Radio

    ik heb vandaag een digitale radio gekocht en als ik naar dab laat zoeken geeft hij no serv aan volgens het boekje is het dan in onze regio nog niet beschikbaar kan dit kloppen?? zo ja wanneer komt het dan in regio Tholen beschikbaar ??

  • #2
    Zie: https://www.delta.nl/allemaaldigitaal/radio

    De exacte datum van de overgang naar digitaal is nog niet bekend gemaakt.
    Ik ga ervan uit dat zodra die bekend deze met de klanten gedeeld wordt.

    Reageer


    • #3
      de zendtoren in Goes zendt ook DAB+ uit en dat is niet zo ver van Tholen.
      http://radio-tv-nederland.nl/dab/dab-overzicht-11c.html

      Reageer


      • #4
        Ptrol DAB gaat via de ether en niet via de kabel :8

        Reageer


        • #5
          Dat weet ik hoor Jos,!
          Dan wordt het ook pas een prima vervangsmiddel.
          Dus volop tijd nog om het aan de praat te krijgen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Dat weet ik hoor Jos,!
            Dan wordt het ook pas een prima vervangsmiddel.
            Dus volop tijd nog om het aan de praat te krijgen.
            Uit je eerdere reactie zou je ook kunnen opmaken dat je bedoelt dat het dan pas gaat werken...vandaar :8

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                er zat een draadje bij de afstand bediening en die heb ik in de radio gedaan en het uitende een stukje boven de snoeren van de radio en tv in de muur met een punaise en hij heeft nu wel een aantal zenders gevonden

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door flits77
                  er zat een draadje bij de afstand bediening en die heb ik in de radio gedaan en het uitende een stukje boven de snoeren van de radio en tv in de muur met een punaise en hij heeft nu wel een aantal zenders gevonden
                  Mogelijk kun je de ontvangst nog verbeteren met een speciale DAB-antenne (te koop voor zowel binnen als buiten)
                  Bijv: https://www.bol.com/nl/p/hama-dab-da...0000026501471/

                  Reageer


                  • #10
                    ik heb hem besteld en ik heb hem morgen in huis

                    Reageer


                    • #11
                      ik heb de antenne binnen en de in en output past niet dit is de achterkant van de radio
                      dus de antenne kan ik terug sturen want ik heb er niks aan

                      Reageer


                      • #12
                        Dit ziet eruit als een tweedraads aansluiting. Hij lijkt wel wat op deze. Je hebt nu een Coax plug en die zal standaard niet passen, tenzij je deze eraf haalt. Er zijn vast wel mensen die weten of dat gaat werken (ik heb vroeger wel een FM antenne gehad met een coaxplug eraan, dat was eigenlijk nergens voor nodig want dat waren ook gewoon twee draadjes.)

                        En heb je hem al eens buiten gezet om te kijken of hij daar wel DAB+ zenders oppikt?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door flits77
                          ik heb de antenne binnen en de in en output past niet dit is de achterkant van de radio
                          dus de antenne kan ik terug sturen want ik heb er niks aan
                          Ik ben geen deskundige, maar onvang je nu enkele DAB-zenders met de draadantenne aangesloten als op het plaatje?
                          Zo ja, heb je dan geen betere ontvangst als je dat draadje in de linkeraansluiting stopt?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Oorspronkelijk gepost door flits77
                            ik heb de antenne binnen en de in en output past niet dit is de achterkant van de radio
                            dus de antenne kan ik terug sturen want ik heb er niks aan
                            Ik ben geen deskundige, maar onvang je nu enkele DAB-zenders met de draadantenne aangesloten als op het plaatje?
                            Zo ja, heb je dan geen betere ontvangst als je dat draadje in de linkeraansluiting stopt?
                            rechts zit de aansluiting voor mijn boksjes en links is de dab/fm aansluiting met draadje en aan de voorkant een aansluiting voor een usb stickie

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door flits77
                              Oorspronkelijk gepost door Jos
                              Oorspronkelijk gepost door flits77
                              ik heb de antenne binnen en de in en output past niet dit is de achterkant van de radio
                              dus de antenne kan ik terug sturen want ik heb er niks aan
                              Ik ben geen deskundige, maar onvang je nu enkele DAB-zenders met de draadantenne aangesloten als op het plaatje?
                              Zo ja, heb je dan geen betere ontvangst als je dat draadje in de linkeraansluiting stopt?
                              links zit de aansluiting voor mijn boksjes en rechts is de dab/fm aansluiting met draadje en aan de voorkant een aansluiting voor een usb stickie
                              In het gele blokje DAB/FM zitten twee gaatjes, misschien ontvang je een beter DAB-signaal als de antenne in het andere gaatje van die twee in het gele blokje wordt aangesloten..

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X