Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Computervraag over energieschema's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16

    Reageer


    • #17
      powercfg /d 381b4222-f694-41f0-9685-ff5bb260df2e (alles zonder accolades {}}
      of
      powercfg -d 381b4222-f694-41f0-9685-ff5bb260df2e (zal waarschijnlijk ook werken)

      Reageer


      • #18
        Het verwijderen van het aanbevolen energieschema met bovengenoemd commando is gelukt!
        Wat schetst mijn verbazing dat nu mijn schema EXTRA met de aanbevolen instellingen wordt opgestart: Scherm uitschakelen na 15 minuten en slaapstand inschakelen: nooit.
        Als ik dan dat weer aanpas dan blijft het na herstarten een paar keer op de juiste manier ingesteld, maar na een koude start - eerst uitzetten en na enige tijd weer aanzetten - verdwijnen mijn instellingen weer en komen de default-instellingen weer terug.
        Het in- of uitschakelen van ASC heeft hierop geen invloed.

        Is er nog een andere oplossing? Toch in het register misschien??

        Rob

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door RJG
          Is er nog een andere oplossing? Toch in het register misschien??

          Rob
          Het enigste wat ik nog kan bedenken is het uitschakelen van je Hibernate
          misschien helpt dat ?

          powercfg -h off

          Maar dan zou ik verder toch echt niet meer weten.

          Reageer


          • #20
            Dat ga ik dan nog proberen.
            Ik heb alle energieschema's weggehaald behalve mijn EXTRA. Nu maar kijken wat er gebeurt.
            Iedereen die me geholpen heeft, hartelijk dank! Ik ben weer veel wijzer geworden.
            Rob

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X