Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wireless printer probleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    @Gslandrover
    Kijk eens in het menu van de router, heeft hij ook last gehad van die stroomonderbreking?
    Bij 1 stroomstoring kan de router ook voor problemen zorgen
    En kijk in het menu wat voor Ip Adres hij krijgt van de router.
    Misschien moet je de router en het modem even van de stroom halen. Een harde reset dus.

    Hoor het wel

    Reageer


    • #17
      De simpelste manier is via de WPS-knop. Zorg wel dat die ook bij beide apparaten is geactiveerd. In het modem van Zeelandnet staat WPS standaard uit.
      Onlangs heb ik een weerbarstige Canonprinter op die manier zonder problemen draadloos aan de praat gekregen!

      Reageer


      • #18
        @Jos,ik reageer hierop
        "Een Canon MG7150 all-in-one printer, verbonden met een eenvoudige (sitecom) router. Deze printer wordt niet draadloos gevonden door mijn laptop windows 10 (2 veschillende laptops geprobeerd). Sluit ik de printer met een USB kabel aan, is het geen probleem (op beide laptops). Ik heb al diverse keren de printer opnieuw het netwerk laten zoeken, gaat prima. Verbinden met het wachtwoord gaat ook prima."

        Dus ik denk dat er 1 sitecom-router en 1 cisco-modem in het netwerk zit. Het kan wezen dat deze 2 een conflict hebben. Waar worden de laptops aangemeld? Op de router of op het modem.
        Ik probeer mee te denken met GSlandrover en een oplossing te zoeken.

        Reageer


        • #19
          Staat er misschien iets in de print wachtrij dat het tegengaat.?

          Reageer


          • #20

            Reageer


            • #21
              Geef mij eens het typenummer van de router.

              Reageer


              • #22
                Dat moet ik dan een keer opschrijven als ik daar ben. Het is mijn oude router, heeft het hier bij mij en de laatste tijd bij mijn ouders prima gedaan. Ik heb het idee dat ie het nu ook gewoon goed doet. Aan die setup is niks veranderd.

                Reageer


                • #23
                  Okay, hoor het wel.

                  Reageer


                  • #24
                    Probeer deze link eens op Microsoft.
                    http://windows.microsoft.com/nl-nl/w...inter-problems

                    Reageer


                    • #25
                      GSlandrover,

                      Is de printer van je ouders inmiddels 'zichtbaar' of is het nog niet opgelost?

                      Reageer


                      • #26
                        Is nog niet zichtbaar en ik ben er ook wel even klaar mee. Is beter voor de printer ook

                        Reageer


                        • #27
                          Ik had hetzelfde probleem met een MG7550, heb deze drivers gedownload en voila http://www.canon.nl/support/consumer...t%29&language=

                          hoop voor de printer dat het lukt

                          Reageer


                          • #28
                            Als een printer van Canon niet werkt staat hij waarschijnlijk op een ij configuratie.
                            Alle drivers eraf halen en canon loskoppelen.
                            Opnieuw opstarten.
                            Software opnieuw installeren en als hij vraagt de printer aansluiten.
                            Het probleem moet zo opgelost zijn.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X