Hallo,ik heb een vraag,sinds woensdag de nieuwe wifimodem aangesloten en dat werkte allemaal prima.
Nu heeft mn man gisteravond het kastje van Apple TV aangesloten en we hebben wel gewoon wifi verbinding,maar op de Imac krijgen we nu iedere keer de melding van Cisco :netwerkverbinding verloren de extender probeert dit nu te herstellen. de mogelijke oorzaak vd slechte verbinding is: Het up-stream-AP ontbreekt. Controleer ondertussen de instellingen van uw router.
Hoe doe ik dit? bovenin de melding staat ook nog verbind met vanpeejwifi dit was onze oude router en modem naam.
als ik dan klik op doorgaan moet ik inloggen bij RE 1000 op 192.168.1.1.80 dan heb ik een naam en ww nodig maar als ik daar invul de gebr.nm en ww van het nieuwe wifimodem krijg ik de melding dat het verkeerd is
Nu heeft mn man gisteravond het kastje van Apple TV aangesloten en we hebben wel gewoon wifi verbinding,maar op de Imac krijgen we nu iedere keer de melding van Cisco :netwerkverbinding verloren de extender probeert dit nu te herstellen. de mogelijke oorzaak vd slechte verbinding is: Het up-stream-AP ontbreekt. Controleer ondertussen de instellingen van uw router.
Hoe doe ik dit? bovenin de melding staat ook nog verbind met vanpeejwifi dit was onze oude router en modem naam.
als ik dan klik op doorgaan moet ik inloggen bij RE 1000 op 192.168.1.1.80 dan heb ik een naam en ww nodig maar als ik daar invul de gebr.nm en ww van het nieuwe wifimodem krijg ik de melding dat het verkeerd is
Reageer