Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met nieuwe modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem met nieuwe modem

    Hallo,ik heb een vraag,sinds woensdag de nieuwe wifimodem aangesloten en dat werkte allemaal prima.
    Nu heeft mn man gisteravond het kastje van Apple TV aangesloten en we hebben wel gewoon wifi verbinding,maar op de Imac krijgen we nu iedere keer de melding van Cisco :netwerkverbinding verloren de extender probeert dit nu te herstellen. de mogelijke oorzaak vd slechte verbinding is: Het up-stream-AP ontbreekt. Controleer ondertussen de instellingen van uw router.
    Hoe doe ik dit? bovenin de melding staat ook nog verbind met vanpeejwifi dit was onze oude router en modem naam.
    als ik dan klik op doorgaan moet ik inloggen bij RE 1000 op 192.168.1.1.80 dan heb ik een naam en ww nodig maar als ik daar invul de gebr.nm en ww van het nieuwe wifimodem krijg ik de melding dat het verkeerd is

  • #2
    Welkom op het forum janplas,

    Als er word gemeld dat je verbinding moet maken met 192.168.1.1 lijkt het er op dat dit jouw eigen (Apple) router is. De gateway van het wifi-modem is namelijk 192.168.11.1.

    Als je apparaten momenteel direct verbonden zijn met het modem is het aan te raden om de oude verbinding (vanpeejwifi) te vergeten op de mobiele apparaten om ervoor te zorgen dat ze niet per ongeluk verbinding maken met de eigen router als de verbinding van je modem net even wat minder is.

    Een andere mogelijkheid is om de DHCP functie van je eigen router uit te schakelen om ip-conflicten te voorkomen. Hiervoor moet je inloggen op de Apple router. De inlog gegevens van dit apparaat kan ik helaas niet voor je inzien.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X