Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Machtigingen om afbeeldingen op te slaan op mijn NAS

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
    En de exacte softwareversie van je DS213j.
    Als ik het goed heb gevonden is dit de softwareversie: DSM 5.2-5565

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
      Antwoord s.v.p. eens op vragen die gesteld worden.
      Zo hebben we geen inzicht in je situatie.

Dus nog een keer:
      Welk modem heb je? Een wifimodem (EPC3925 of EPC3940) of de EPC 3912 en welke apparatuur heb je in je modem en router zitten

Heb je zelf ooit instellingen gewijzigd in je router voor de NAS of andere hardware en zo, ja welke? Heb je voor de installatie van de Nas de wizzard gebruikt?

Reageer

Heb je problemen binnenshuis, of alleen vanaf een externe lokatie (dus via internet) ?

Reageer

Kan je eens inloggen op http://diskstation:5000 (of hoe hij bij jou heet) met je gebruikersnaam en wachtwoord, werkt dat wel? Kan je dan via de File manager bij je bestanden komen?

Als dat niet werkt, log dan in als 'admin' en controleer of de gebruikers nog wel bestaan en de rechten op de gedeelde mappen kloppen. Helaas heb ik meegemaakt dat bij een software update soms gebruikers 'verdwijnen' en opnieuw moeten worden aangemaakt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            Kan je eens inloggen op http://diskstation:5000 (of hoe hij bij jou heet) met je gebruikersnaam en wachtwoord, werkt dat wel? Kan je dan via de File manager bij je bestanden komen?

Als dat niet werkt, log dan in als 'admin' en controleer of de gebruikers nog wel bestaan en de rechten op de gedeelde mappen kloppen. Helaas heb ik meegemaakt dat bij een software update soms gebruikers 'verdwijnen' en opnieuw moeten worden aangemaakt.
            Ik kan inloggen en alle gebruikers bestaan nog. Ook kan ik nog bij mijn bestanden komen, zowel vanaf mijn pc als vanaf mijn laptop. Ik kan alleen geen afbeeldingen meer op de NAS opslaan.
            Ik ga er niet zo heel erg veel aan knoeien want er staat een bestand op van ca. 60.000 personen gekoppeld aan duizenden afbeeldingen wat me ongeveer 35 jaar heeft gekost.

Reageer

Kan je de data op de Nas elders veilig stellen?

Zo, ja ga met de Nas terug naar de fabrieksinstellingen en installeer opnieww.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
                Kan je de data op de Nas elders veilig stellen?

Zo, ja ga met de Nas terug naar de fabrieksinstellingen en installeer opnieww.
                Dat is geen optie, alleen al niet vanwege de tijd die dat in beslag gaat nemen plus dat er iemand anders via internet al haar bestanden terug zou moeten halen.

Reageer

Reageer

Reageer

Er is zojuist een update uitgekomen voor DSM 5.2 met daarin een oplossing voor een mogelijk gerelateerd probleem. Deze update kan je installeren via het DSM configuratiescherm.

Reageer

Aangezien er hier niet meer is gereageerd, ga ik ervan uit dat het is opgelost.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X