Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Machtigingen om afbeeldingen op te slaan op mijn NAS

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Machtigingen om afbeeldingen op te slaan op mijn NAS

Goedemiddag,
    Tot voor zeer kort kon ik op mijn NAS afbeeldingen ed zonder problemen opslaan. Nu krijg ik plotseling de mededeling dat ik niet over de juiste machtigingen beschik. Wat er is gebeurd weet ik niet maar sinds vanmiddag lukt me dat dus niet meer. Alleen ik kom op deze PC en verder helemaal niemand. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

je zult moeten inloggen op de beheerders pagina van de NAS.
    daar kun je dan de toegangsrechten van jouw account op de NAS controleren en eventueel aanpassen.

Reageer

Dat heb ik even gedaan maar zie daaraan niets vreemds. 4 personen hebben toegang tot (bepaalde) gedeelten van de Nas. Ikzelf heb alleen volledige toegang.

Reageer

Reageer

Ik ben in het bezit van een Synology 213J met uitsluitend originele software

Reageer

Bij nader inzien denk ik dat er iets is gebeurd tijdens mijn contact met Zeelandnet. Ik had een vreselijk trage verbinding met spotnet en had daarover contact. Op advies van zeelandnet heb ik het modem en de router ontkoppeld en opnieuw opgestart. Daarna is het probleem ontstaan.

Reageer

Dan kan het zijn, dat je externe IP adres is veranderd .......

Reageer

Ok, dat klinkt goed. Welke opties heb ik pm dat te checken of aan te passen.

Reageer

Ik zie het verband nog niet helemaal.
                  Je hebt een apart modem en een eigen router. Is dit modem een EPC-3212 en zit alles verder in je router? Of is het een EPC-3925 of EPC-3940 (met wifi) en heb je zowel apparatuur in je router als in het modem zitten?

Voor Synology is net een grote software update uitgekomen. Installeer die eens. Oudere softwareversies bevatten beveiligingslekken zodat vervelende programma's als SynoLocker hun verwoestende werk kunnen doen.

Reageer

Ik heb de laatste update's geinstalleerd. Daarin kan het probleem dus niet zitten.

Reageer

En de antwoorden op de andere vragen van Goeroe?

Heeft ZeelandNet misschien het modem gereset ( waardoor je aangebrachte instellingen in het modem kwijt bent)?

Reageer

Dat zou inderdaad wel eens een mogelijkheid kunnen zijn. Hoe krijg ik deze instellingen terug?

Reageer

Antwoord s.v.p. eens op vragen die gesteld worden.
                          Zo hebben we geen inzicht in je situatie.

Dus nog een keer:
                          Welk modem heb je? Een wifimodem (EPC3925 of EPC3940) of de EPC 3912 en welke apparatuur heb je in je modem en router zitten

Heb je zelf ooit instellingen gewijzigd in je router voor de NAS of andere hardware en zo, ja welke? Heb je voor de installatie van de Nas de wizzard gebruikt?

Reageer

En de exacte softwareversie van je DS213j.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Poldertrol
                              Antwoord s.v.p. eens op vragen die gesteld worden.
                              Zo hebben we geen inzicht in je situatie.

Dus nog een keer:
                              Welk modem heb je? Een wifimodem (EPC3925 of EPC3940) of de EPC 3912.

Wat heb je er allemaal op aangesloten en hoe?
                              Mijn modem is een EPC 3212, daaraan gekoppeld staat de router (NETGEAR WNDR3700G4) en aan de router staat de NAS en mijn desktop pc, alles bekabeld. Mijn laptop is uiteraard draadloos en een andere laptop is eveneens draadloos.

Sorry voor het "niet beantwoorden" maar ik antwoordde in het vakje onder dit bericht.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X