Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

gewijzigde indeling webmail ineens vandaag 13-11

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• gewijzigde indeling webmail ineens vandaag 13-11

Mijn webmail ziet er ineens anders uit vandaag qua indeling.
    Al mijn mappen om mails op te slaan staan nu onder Postvak in In 1 kolom en helemaal onderaand
    De mappen Spam en Trash. Die laatste heette altijd prullenbak.
    Gebruik nog steeds Chrome waar ik niets aan gedaan heb.

En ik heb nog niet gevonden via google en zeelandnet hoe ik indeling kan aanpassen.

Oh en ik heb nu ook ineens keuze voor donkere modus ???

Deze afbeelding geeft weer zoals het eruit zag, maar nu heb ik kolom Postvak 1 met alle eigen mappen eronder. En ver onderaan spam en trash. Dus keuze concepten en verzonden zijn helemaal foetsie
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door cschults; 3 weken geleden. Reden: afbeelding erbij zoals het was

Via de drie puntjes achter je emailadres kun je bij "beheer mappen" komen. staat het vinkje achter de mappen die je mist wel aan? Ik zie ze namelijk wel.
    Wat mij opviel is, dat er sinds gisteren ineens een twwede map "spam" verscheen.
    Mailtjes die als spam werden aangemerkt, stonden sinds 1/11 in de enige spam map die toen zichtbaar was, maar sinds gisteren in de tweede spam-map, die toen verscheen.
    Wat is de toegevoegde waarde daarvan?

Reageer

Heb je het nieuws over de wijziging van het spamfilter meegekregen?
      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...t-verandert-er

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
        Heb je het nieuws over de wijziging van het spamfilter meegekregen?
        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...t-verandert-er
        Dat heb ik en sinds 1/11 kwam spam ook in de spam-map van webmail terecht. Sinds gisteren zie ik daar ineens een tweede spam-map en i.p.v. in de eerst aanwezige map, komt spam nu in de tweede map terecht.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X