Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam houden we nog beter voor je tegen. Dit verandert er.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Spam houden we nog beter voor je tegen. Dit verandert er.

Vanaf 1 november houden we spam (ongewenste e-mails) nog beter voor je tegen.
    Dat blijft gratis en je hoeft niets te doen, de nieuwe spamfilter activeren wij voor je.
    Je vindt de spam-mails voortaan in een aparte ‘spam’-map — de quarantaine-spambox verdwijnt.

Meer lezen? Kijk op: https://www.delta.nl/nieuws/spam-hou...-verandert-er/

Dus spamfilter.delta.nl en spamfilter.zeelandnet.nl komen te vervallen ?

Reageer

Dan kunnen we kijken of het werkt vanaf november

Reageer

Wordt het POP3 protocol ontmoedigd bij Zeelandnet e-mail adressen?

E-mail serverinstellen op PC of laptop | DELTA

Zojuist een half uur aan de telefoon gehangen met het uiteindelijke antwoord dat POP3 niet meer word ondersteund, hetgeen voor de klantenservice medewerker betekent dat er geen vragen meer over gesteld mogen worden...

Hoe zit het nu ? Blijft het POP3 protocol werken na 1 november ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door polleke Bekijk bericht
          Wordt het POP3 protocol ontmoedigd bij Zeelandnet e-mail adressen?

E-mail serverinstellen op PC of laptop | DELTA

Zojuist een half uur aan de telefoon gehangen met het uiteindelijke antwoord dat POP3 niet meer word ondersteund, hetgeen voor de klantenservice medewerker betekent dat er geen vragen meer over gesteld mogen worden...

Hoe zit het nu ? Blijft het POP3 protocol werken na 1 november ?
          Je zult met POP3 iig niet kunnen kijken in de speciale spammap dus de kans is groot dat je dan mail mist.

Ik denk dat het nog wel kan maar het is zeker niet slim.

Reageer

De communicatie hierover is verre van duidelijk.
            Dit mag dan nog wel eens goed gecommuniceerd worden door Delta. Er zijn genoeg klanten die POP3 willen (BLIJVEN) gebruiken.
            Laatst bewerkt door polleke; 18 Oct 2024, 17:33.

Reageer

De documentatie pagina's kunnen sowieso wel een aanpassing gebruiken :

https://www.delta.nl/klantenservice/...-pc-of-laptop/

Ik zie zo al drie mail programma's die allang niet meer ondersteund worden.
              Laatst bewerkt door driepinter; 18 Oct 2024, 19:31.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                Vanaf 1 november houden we spam (ongewenste e-mails) nog beter voor je tegen.
                Dat blijft gratis en je hoeft niets te doen, de nieuwe spamfilter activeren wij voor je.
                Je vindt de spam-mails voortaan in een aparte ‘spam’-map — de quarantaine-spambox verdwijnt.

Meer lezen? Kijk op: https://www.delta.nl/nieuws/spam-hou...-verandert-er/
                HET nieuwe spamfilter.

Reageer

Dit mag dan nog wel eens goed gecommuniceerd worden door Delta. Er zijn genoeg klanten die POP3 willen (BLIJVEN) gebruiken.
                  Die mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden.

Reageer

Precies dat!
                    POP3 gebruik ik al sinds dag 1 en wil dat ook blijven gebruiken.

(...) met het uiteindelijke antwoord dat POP3 niet meer word ondersteund.
                    Dat kan ze wel zeggen, maar daar heb ik tot op heden nul bericht van ontvangen.
                    Als uiteindelijk blijkt dat POP3 wel komt te vervallen, hadden ze dat inderdaad wel eens even mogen melden!
                    Laatst bewerkt door Predator; 18 Oct 2024, 21:37.

Reageer

Een ander deel over hetzelfde onderwerp

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...alle-mailboxen

Reageer

Tja Zeelandnet-Delta en communicatie hè

Reageer

Zelfs de overgang van POP2 naar POP3 heb ik nog meegemaakt.
                          Wanneer er iets veranderd, dan neem ik aan dat ik hierover persoonlijk wordt ingelicht.

Dit lijkt op het veranderen van de voorwaarden, dus het éénzijdig aanpassen van een contract.

Maar zonder een officiële mededeling van Delta neem ik aan dat er niets veranderd en veranderd er wel iets, dan neem ik aan, dat we ook de tijd krijgen om het aan te passen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
                            Dit lijkt op het veranderen van de voorwaarden, dus het éénzijdig aanpassen van een contract.
                            Dit is geen contractaanpassing en iedereen krijgt netjes een mail.

Reageer

Wellicht wat overbodige vraag, maar het is mij nog niet helemaal duidelijk:
                              blijven de (spam-) adressen in de huidige blacklist nog zitten en worden die dan nog steeds gebruikt,
                              of moeten we dan opnieuw beginnen met opbouwden van een blacklist, of gaat het nieuwe programma
                              dit doen ? (Ik heb nu zo'n 6000 adressen in de blacklist staan..........)
                              dank voor jullie reactie

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X