Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spam houden we nog beter voor je tegen. Dit verandert er.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Dat staat in het bericht zelf :

Het is niet meer nodig om e-mailadressen te ‘whitelisten’ of ‘blacklisten’. Die functionaliteit hebben we daarom uitgezet.

Reageer

Mocht POP3 inderdaad niet meer ondersteund worden op ZeelandNet adressen vanaf 1 november.

Dan kan een ieder altijd nog een Delta mail adres aanmaken die dit nog wel heeft.

https://www.delta.nl/klantenservice/...rinstellingen/

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2024-10-26 193420.png
Bekeken: 436
Grootte: 34,5 Kb
ID: 312290

Reageer

De Spam map zit er vandaag in maar de link naar het spamfilter is verdwenen, alhoewel het nog wel gewoon op spamfilter.zeelandnet.nl staat.
        Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          De Spam map zit er vandaag in maar de link naar het spamfilter is verdwenen, alhoewel het nog wel gewoon op spamfilter.zeelandnet.nl staat.
          Deze spam map met rode pijl heeft er altijd al ingezeten, en is altijd leeg geweest. Ik zie wel in alle Apple mail accounts een nieuwe "junkmail" map.

Reageer

'Vanaf 1 november houden we spam (ongewenste e-mails) nog beter voor je tegen.'

Het lijkt écht nergens naar, dat 'nieuwe spamfilter'!
            Althans voor mij is het niet duidelijk en ik ontvang nog steeds op POP3.
            De spam komt zelfs weer in mijn inbox, ipv in de spammap. welke spammap? Er zijn er nu 2! Voor de duidelijkheid?
            Er wordt niks tegengehouden!!!
            Laatst bewerkt door Bea; 15 Nov 2024, 17:25.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
              'Vanaf 1 november houden we spam (ongewenste e-mails) nog beter voor je tegen.'

Het lijkt écht nergens naar, dat 'nieuwe spamfilter'!
              Althans voor mij is het niet duidelijk en ik ontvang nog steeds op POP3.
              De spam komt zelfs weer in mijn inbox, ipv in de spammap. welke spammap? Er zijn er nu 2! Voor de duidelijkheid?
              Er wordt niks tegengehouden!!!
              De ongemakkelijke waarheid is dat het niet tegen te houden is. Dus we verwachten gewoon te veel.

Reageer

Hier is in webmail alleen het spamfilter verdwenen, in al mijn accounts van Applemail op de Mac, iPhone en iPad is er een junkmailmap
                bijgekomen en daar heb ik al spam ingekregen dus bij mij lijkt het te werken.

Naam: Scherm­afbeelding 2024-11-16 om 07.18.24.png
Bekeken: 204
Grootte: 81,2 Kb
ID: 313602
                Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Mocht POP3 inderdaad niet meer ondersteund worden op ZeelandNet adressen vanaf 1 november.

Dan kan een ieder altijd nog een Delta mail adres aanmaken die dit nog wel heeft.

https://www.delta.nl/klantenservice/...rinstellingen/

Naam: Schermafbeelding 2024-10-26 193420.png
Bekeken: 436
Grootte: 34,5 Kb
ID: 312290
                  Waarom zou je bij delta weer een mailadres nemen, als Zeelandnet je zo belazerd, met de belofte, dat het per 01.11.24 meer spam zou tegenhouden? Aan loze beloften hebben klanten niks!
                  Ik ontvang nu nóg meer spam!!!
                  Of dwingen ze je zo om maar naar Delta over te stappen, zodat deze na een maand ook gaat veranderen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

De ongemakkelijke waarheid is dat het niet tegen te houden is. Dus we verwachten gewoon te veel.
                    Ik verwacht misschien teveel, maar aan loze beloften hebben klanten niets! Ik ontvang nu nóg meer spam!
                    Laatst bewerkt door Bea; 18 Nov 2024, 15:45.

Reageer

Ja en als je er een melding van wil maken,net zoals gisteren,krijg je dit.

Deze mail ontvangen

Geachte klant,

Graag willen wij u erop attenderen dat de incassomachtiging, waarmee Zeelandnet het maandbedrag van uw rekening zou afschrijven, is verlopen. Dit betekent dat Zeelandnet niet langer gemachtigd is om de betaling automatisch van uw rekening te incasseren.

Automatische incassso verlengen : lilli.cc
                      Wij bedanken u alvast voor medewerking.

Hoogachtend,
                      Zeelandnet

Als bijlage doorgestuurd naar ( zoals gevraagd door delta )

Dan krijg je dit.

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: FW: Automatische incassso verlengen
                      Verzonden: 18-11-2024 11:16

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

'[email protected].' op 18-11-2024 11:16
                      501 <[email protected].>: domain missing or malformed

Schiet ook net echt op.
                      Wat moet een mens dan nog doen ???

Ja , heb nu maar Mailwasher terug geinstalleerd,pluk ze maar gelijk van de server af,zodat ze niet meer binnen komen.

[h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

jean

Er staat per ongeluk een punt teveel in je geadresseerde.

De punt achter deltafiber.nl moet weg.

Reageer

Hier heb je wel een punt
                          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                            Vanaf 1 november houden we spam (ongewenste e-mails) nog beter voor je tegen.
                            Dat blijft gratis en je hoeft niets te doen, de nieuwe spamfilter activeren wij voor je.
                            Je vindt de spam-mails voortaan in een aparte ‘spam’-map — de quarantaine-spambox verdwijnt.

Meer lezen? Kijk op: https://www.delta.nl/nieuws/spam-hou...-verandert-er/
                            Ik weet tweestapsverificatie code niet voor mijn spamfilter account. Wat nu?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door iceman80135 Bekijk bericht

Ik weet tweestapsverificatie code niet voor mijn spamfilter account. Wat nu?
                              Ik heb als sinds maart hetzelfde probleem maar Delta weigert hieraan mee te werken.

Het is zo simpel voor een Admin om dit te resetten, maar ja dit kost even tijd en dat doet men dus niet.

Reageer

Sinds maart 2024 vind ik niet “ even tijd” .
                                Waarom duurt het zoveel langer dan even?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X