Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuwsbrieven van de Groene Amsterdammer

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• nieuwsbrieven van de Groene Amsterdammer

Beste ik heb een abonnement op de Groene Amsterdammer. Ik kan hun nieuwsbrieven en mededelingen niet ontvangen. Onderstaand het antwoord van de ICT " Recent hebben wij het probleem bij iemand echt kunnen oplossen, maar dat kwam eigenlijk meer door het werk van de abonnee dan door ons. Het is namelijk iets dat wij hier niet kunnen oplossen en dat door een scherpe afstelling komt bij de provider van uw mail. Dat wil zeggen zeelandnet.nl
    Wij schijnen op een DNS-blokkeringslijst voor te komen. Het kan zijn dat zeelandnet gebruik maakt van een lijst waar wij op voorkomen. Zij kunnen onze mails aanmerken als veilig en dan komen deze er gewoon doorheen. Het is dus zaak uw provider te mailen.
    Wij kunnen helaas onszelf niet van die lijst af krijgen." kunt u dit voor mijn oplossen
    met vriendelijke groet,
    Harry Overdam [email protected]

hoverdam Eerst zou ik je mailadres hier verwijderen, anders kan het gebruikt worden voor spam.

Dit forum is bedoelt dat gebruikers elkaar hier kunnen helpen. Delta is hier nier echt actief om forumleden te helpen.
    Dus contact met Delta opnemen.
    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 21 May 2024, 14:45.

Reageer

Dat je via een zeelandnet mailadres sommige mails niet ontvangt is al eerder aangekaart, maar een oplossing voor iedereen die hiermee te maken heeft is nog niet voorhanden, zo lijkt het:

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...twareprogramma

Reageer

Ik weet niet of dit probleem ook speelt voor delta mailadressen.

Reageer

To resolve this issue, please send an email to ZeelandNet customer service with the following information scratch geometry dash

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X