Beste ik heb een abonnement op de Groene Amsterdammer. Ik kan hun nieuwsbrieven en mededelingen niet ontvangen. Onderstaand het antwoord van de ICT " Recent hebben wij het probleem bij iemand echt kunnen oplossen, maar dat kwam eigenlijk meer door het werk van de abonnee dan door ons. Het is namelijk iets dat wij hier niet kunnen oplossen en dat door een scherpe afstelling komt bij de provider van uw mail. Dat wil zeggen zeelandnet.nl
Wij schijnen op een DNS-blokkeringslijst voor te komen. Het kan zijn dat zeelandnet gebruik maakt van een lijst waar wij op voorkomen. Zij kunnen onze mails aanmerken als veilig en dan komen deze er gewoon doorheen. Het is dus zaak uw provider te mailen.
Wij kunnen helaas onszelf niet van die lijst af krijgen." kunt u dit voor mijn oplossen
met vriendelijke groet,
Harry Overdam [email protected]
Wij schijnen op een DNS-blokkeringslijst voor te komen. Het kan zijn dat zeelandnet gebruik maakt van een lijst waar wij op voorkomen. Zij kunnen onze mails aanmerken als veilig en dan komen deze er gewoon doorheen. Het is dus zaak uw provider te mailen.
Wij kunnen helaas onszelf niet van die lijst af krijgen." kunt u dit voor mijn oplossen
met vriendelijke groet,
Harry Overdam [email protected]
Reageer