Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alias e-mailadressen.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Ik vind het nogal wat om medewerkers van Delta hier zo te kakken te zetten.
    Ik ben uiterst vriendelijk gebleven, weet ook wel dat Jordan hier niets aan kan doen.

    Reageer


    • #17
      Hij kan er niets aan doen maar staat hier wel te kijk, en kan zich niet verdedigen. Ik vind het bijzonder dat we zo met anderen om gaan.

      Reageer


      • #18
        Ik vind echt niet dat hij hier te kijk staat. In tegendeel zelfs, hij antwoordt beleefd, vraagt voor de zekerheid bij een ander door en blijft correct tot het einde van het chatgesprek. Een voorbeeld voor vele andere chatmedewerkers! Nergens wordt hij persoonlijk aangesproken op het anwoord en iedereen snapt dat hij het beleid niet maakt, dacht ik dan toch in ieder geval.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Hij kan er niets aan doen maar staat hier wel te kijk, en kan zich niet verdedigen. Ik vind het bijzonder dat we zo met anderen om gaan.
          Op dit forum staan (te) veel mensen te kijk, terecht of onterecht....

          Heel Delta laat zich niet van een goede kant zien wat dit topic betreft, vind ik...
          Laatst bewerkt door Rinus; 4 weken geleden.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X