Minimaal 10 jaar geleden heb ik onder mijn primair e-mailadres verschillende alias e-mailadressen gemaakt. Ik wil deze graag stopzetten, omdat er veel spam en andere rotzooi op binnenkomt. Ik ben nu ongeveer een maand aan het proberen om Delta zover te krijgen dat ze dit gaan doen. Volgens hun systemen zijn de e-mailadressen niet aanwezig, maar ik ontvang nog steeds e-mail. Als ik bel wordt toegezegd dat er aan gewerkt wordt, maar er gebeurd helemaal niets. Wat zijn mijn mogelijkheden?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Alias e-mailadressen.
Samenvouwen
X
-
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...as-verwijderen
Voor xover ik weet is dit nog steeds niet mogelijk
-
Nou, het kan wel. Het enige is, ze moeten er wat voor doen. En dat is juist het probleem. Heb destijds uiteindelijk een officiële klacht bij hun ingediend, en dat heeft geholpen. Je komt dan in een heel andere mode dan de "helpdesk". Werd niet lang daarna opgebeld door iemand van Delta en diegene was wat aan het typen op zijn toetsenbord en binnen nog geen minuut was het geregeld. Aliassen op mijn primair e-mail waren verwijderd.
- 4 Likes
Reageer
-
Mijn best gedaan via de chatbox:
User Hallo wil van mijn email alias af woensdag 17 april 2024 15:11 Jordan Wil je je alias verwijderen van een primair emailadres of een extra emailadres? woensdag 17 april 2024 15:12 User Van een primair woensdag 17 april 2024 15:13 Jordan Het is helaas niet mogelijk om een alias te verwijderen van een primair account. woensdag 17 april 2024 15:13 Deze is helaas ook niet te wijzigen. woensdag 17 april 2024 15:13 User Heb net begrepen op het forum dat het na een officiele klacht met een paar muisklikken door jullie is geregeld woensdag 17 april 2024 15:14 Jordan Ik ga dit voor je navragen! Ogenblikje! woensdag 17 april 2024 15:14 Ik ben je niet vergeten hoor! Ik ben nog voor je bezig, heb je nog een momentje? woensdag 17 april 2024 15:22 User Ja hoor! woensdag 17 april 2024 15:22 Jordan Ik heb dit nagevraagd en ik krijg hetzelfde antwoord, dat dit helaas niet mogelijk is. woensdag 17 april 2024 15:25 User Bedankt, dan ga ik ook maar een officiële klacht indienen, zie forum woensdag 17 april 2024 15:25 Dit staat nu op het forum, Nou, het kan wel. Het enige is, ze moeten er wat voor doen. En dat is juist het probleem. Heb destijds uiteindelijk een officiële klacht bij hun ingediend, en dat heeft geholpen. Je komt dan in een heel andere mode dan de "helpdesk". Werd niet lang daarna opgebeld door iemand van Delta en diegene was wat aan het typen op zijn toetsenbord en binnen nog geen minuut was het geregeld. Aliassen op mijn primair e-mail waren verwijderd. woensdag 17 april 2024 15:26 Jordan Ik had het bericht inderdaad al teruggevonden. 'destijds' is een erg ruim begrip hierin. Mijn manager gaf net aan dat dit op deze manier ook niet mogelijk is. woensdag 17 april 2024 15:28 User Ik geloof er niks van maar o.k. woensdag 17 april 2024 15:30 Jordan Kan ik verder nog wat voor je betekenen? woensdag 17 april 2024 15:32 User Blijkbaar niet maar bedankt, ga dit nu allemaal op het forum plaatsen. m.v.gr, Kennie woensdag 17 april 2024 15:33 Jordan Helemaal goed! Fijne dag verder! woensdag 17 april 2024 15:33 Laatst bewerkt door Kennie-L; 17 Apr 2024, 15:48.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk berichtSakkerloot!
Dus het kon wel.... maar nu niet meer?
W'romnie?
Reageer
-
"Allereerst fijn dat het is opgelost en nogmaals bedankt voor uw geduld. De adressen zullen 15 maanden in quarantaine staan."
Maar met nog een telefoontje waren de verwijderde aliassen direct weer beschikbaar om op een alias registreren op een alias van jezelf (of in mijn geval van een ander).
Reageer
-
Ter info: Bij Zeelandnet kon je altijd aliassen aanmaken op je hoofd account, en ook weer verwijderen.
Na de samenvoeging van Zeelandnet en Delta kon dat niet meer. Wat ik heb begrepen is dat ze gebruik maken van 2 verschillende databases. Die van Zeelandnet en die van Delta. Na de samenvoeging heb je er zelf geen invloed meer op maar met als ze wat vingeren in de 2 databases kan het gewoon wel.
- 1 Like
Reageer
-
Ik vind het nogal wat van Zeelandnet/Delta om door hun helpdeskmedewerkers de kastanjes uit het vuur te laten halen.
Ze hadden hier ook even kunnen reageren na de zoveelste vraag over dit onderwerp. Eén keer een duidelijk antwoord is niet zoveel gevraagd.
Persoonlijk vind ik dat Jordan een compliment verdient omdat hij de moeite doet om door te vragen bij een ander, leidinggevend of niet.Laatst bewerkt door anomaly; 17 Apr 2024, 17:29.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer