Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Verbinding met IMAP server mislukt
Samenvouwen
X
-
it had ik vorige week ook. Handig, ik had net online een treinticket gekocht, welje ik dus niet in de ns-app kon downloaden en ik nogmaals kosten moest maken om er holderdebolder op het station nog 1 te kopen. Hopelijk gaan jullie dit compenseren Delta?? Bij wie moet ik hier voor zijn?
Heel vreemd dat dit niet van tevoren wordt aangegeven, het heeft echt overlast gegeven zoals ik hier ook lees. Online inchecken voor de vliegreis heb ik na het gedoe met het treinkaartje maar niet gedaan, gelukkig was ik op tijd op de luchthaven om dit daar te dooen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door moniquevp Bekijk berichtit had ik vorige week ook. Handig, ik had net online een treinticket gekocht, welje ik dus niet in de ns-app kon downloaden en ik nogmaals kosten moest maken om er holderdebolder op het station nog 1 te kopen. Hopelijk gaan jullie dit compenseren Delta?? Bij wie moet ik hier voor zijn?
Heel vreemd dat dit niet van tevoren wordt aangegeven, het heeft echt overlast gegeven zoals ik hier ook lees. Online inchecken voor de vliegreis heb ik na het gedoe met het treinkaartje maar niet gedaan, gelukkig was ik op tijd op de luchthaven om dit daar te dooen.
Reageer
-
Ik heb geen PC , dus nee, dat kon niet. De NS app functioneerde prima, maar dat schiet niet op als ik mijn treinkaartje via de mail ontvang om op te loaden maar niet in die mail kan…Het mailadres typt men in bij de online bestelling, daar wordt de link naar het ticket naar toe gemaild. Als ik van te voren had geweten dat de mail niet beschikbaar was had ik dit uiteraard nooit gedaan. Ik begrijp in die zin uw woordje “ want” niet.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer