Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbinding met IMAP server mislukt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Het probleem met de foute weergave van de datum in Webmail is na het verwijderen van de Zldnet cookies op de PC, op de PC èn de telefoon opgelost.

    Reageer


    • #17
      Overigens moet het lijstje favorieten op de startpagina van Zeelandnet na het verwijderen van de cookies weer opnieuw ingesteld worden (lees: alle "reclame" naar voor mij oninteressante sites verwijderen). Jammer dat dat nog steeds per stuk moet. Is toch een beetje knullig.
      Overigens staan de weblogs nog wel in dat rijtje (ook maar in de kliko gedaan).

      Heeft met het verwijderen van cookies te maken, wat hier als oplossing wordt gegeven voor de problemen met de webmail, en dus niet helemaal off topic 😇

      Reageer


      • #18
        Bij mij werkt E-mail wel weer. maar krijg ook nog steeds de melding %Europe/Amsterdam %b '%24 op zowel PC, als telefoon bij de datum.
        Hoe los ik dit op?
        Jammer van Zeelandnet dat we zo in de kou worden gezet, en los het zelf lekker op......

        Reageer


        • #19
          Heb je de cookies al eens verwijderd?

          Op mijn telefoon had ik het vanmorgen ook weer en heb daar in Webmail zelf via: Instellingen - Privacy en Beveiliging - Browsegegevens wissen, gekozen om browsegeschiedenis en alle cookies te verwijderen. De gecachete afbeeldingen en bestanden heb ik overgeslagen.
          Nu is op de telefoon weer alles gewoon op datum. (Galaxy A34)

          Op de PC was het na het verwijderen van de cookies gisteren nog steeds in orde.

          Correctie: ik zie nu dat het alleen heeft gewerkt voor het mailaccount waarmee ik ingelogd was. De andere accounts lukken niet meer. Ook na opnieuw opstarten telefoon geen verschil, dus ik ga nog even verder puzzelen.

          Jammer dat Zeelandnet/Delta niets van zich laat horen.
          Laatst bewerkt door anomaly; 18 Jan 2024, 11:47.

          Reageer


          • #20
            Wat ik ook doe, maakt geen verschil meer. Op PC en telefoon via Webmail Instellingen Browsegeschiedenis verwijderen geeft geen resultaat meer bij de andere accounts. Opnieuw opstarten hierna heeft geen zin. Alle tabbladen van internet sluiten: geen resultaat.

            Ik ga eerst maar eens een bakkie drinken. Misschien is dan iemand van Zldnet inmiddels wakker en genegen hier even duidelijkheid te geven?

            Reageer


            • #21
              Op mijn PC is het resultaat ook teniet gedaan.

              Als ze eraan bezig zijn is dat geen punt, maar meldt dat dan even en reageer hier ook
              Kan me niet voorstellen dat het aan "ons" ligt.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                Op mijn PC is het resultaat ook teniet gedaan.

                Als ze eraan bezig zijn is dat geen punt, maar meldt dat dan even en reageer hier ook
                Kan me niet voorstellen dat het aan "ons" ligt.
                Delta zal alleen bij brand hier reageren. Dat wel verwachten is zelfkastijding.

                Reageer


                • #23
                  ik verwacht helemaal niks, maar zou het gewoon netjes vinden. Dat mag toch wel?

                  Reageer


                  • #24
                    Zonet met Zldnet gechat. De gebruikersinterface ongewijzigd weer opslaan moet je per mailaccount apart doen. Dat werd niet direct gezegd, maar dat is mijn eigen conclusie...
                    Ik ga even aan de slag en bekijk het dan morgen nog eens. Hopelijk moet ik morgen niet opnieuw beginnen

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                      ik verwacht helemaal niks, maar zou het gewoon netjes vinden. Dat mag toch wel?
                      Je verwacht het wel, anders was je niet teleurgesteld.
                      Maar het zou zeker netjes zijn!

                      Reageer


                      • #26
                        Ik heb al diverse keren telefonisch contact gehad. Oh, ze vinden het echt heel vervelend en ze zijn ermee bezig. Het kan toch niet dat ik al 3 dagen niet bij mijn mail kan? Kennelijk vindt Delta/Zeelandnet dat normaal. Op de chat via Messenger wordt helemaal niet meer gereageerd. Onbeleefd en zeer teleurstellend.

                        Reageer


                        • #27
                          U zou natuurlijk in Webmail moeten kunnen, maar misschien is het (tijdelijk) installeren van een gratis mailprogramma, zoals Mozilla, een tussenoplossing zodat u in ieder geval uw mail kunt lezen.

                          https://www.thunderbird.net/nl/

                          Reageer


                          • #28
                            coocies verwijderd, resultaat nul.....

                            Reageer


                            • #29
                              Met de webmail op een PC is niks mis mee, maar op een telefoon (mobiele weergave) wordt de datum niet goed weergeven.

                              Je krijgt dan een tijdszone variabele te zien ipv een datum.
                              Bijgevoegde bestanden

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door VHGAST Bekijk bericht
                                Bij mij loste het op door: instellingen->Gebruikersinterface en dan opslaan zonder iets te wijzigen..
                                Bij mij hielp ook op de telefoon de tip van VHGast, maar dan wel op de telefoon zelf gedaan, qua datumweergave.

                                Voor het niet in kunnen loggen helpt dit waarschijnlijk niet want dit kun je alleen doen als je al in Webmail zit, volgens mij.
                                Buiten Webmail kan ik die instelling niet vinden op de PC en de telefoon. Misschien is die mogelijkheid er wel met een slimmigheidje, maar daar zijn dan de digi-techneuten voor

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...