Het probleem met de foute weergave van de datum in Webmail is na het verwijderen van de Zldnet cookies op de PC, op de PC èn de telefoon opgelost.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Verbinding met IMAP server mislukt
Samenvouwen
X
-
Overigens moet het lijstje favorieten op de startpagina van Zeelandnet na het verwijderen van de cookies weer opnieuw ingesteld worden (lees: alle "reclame" naar voor mij oninteressante sites verwijderen). Jammer dat dat nog steeds per stuk moet. Is toch een beetje knullig.
Overigens staan de weblogs nog wel in dat rijtje (ook maar in de kliko gedaan).
Heeft met het verwijderen van cookies te maken, wat hier als oplossing wordt gegeven voor de problemen met de webmail, en dus niet helemaal off topic 😇
Reageer
-
Heb je de cookies al eens verwijderd?
Op mijn telefoon had ik het vanmorgen ook weer en heb daar in Webmail zelf via: Instellingen - Privacy en Beveiliging - Browsegegevens wissen, gekozen om browsegeschiedenis en alle cookies te verwijderen. De gecachete afbeeldingen en bestanden heb ik overgeslagen.
Nu is op de telefoon weer alles gewoon op datum. (Galaxy A34)
Op de PC was het na het verwijderen van de cookies gisteren nog steeds in orde.
Correctie: ik zie nu dat het alleen heeft gewerkt voor het mailaccount waarmee ik ingelogd was. De andere accounts lukken niet meer. Ook na opnieuw opstarten telefoon geen verschil, dus ik ga nog even verder puzzelen.
Jammer dat Zeelandnet/Delta niets van zich laat horen.Laatst bewerkt door anomaly; 18 Jan 2024, 11:47.
- 1 Like
Reageer
-
Wat ik ook doe, maakt geen verschil meer. Op PC en telefoon via Webmail Instellingen Browsegeschiedenis verwijderen geeft geen resultaat meer bij de andere accounts. Opnieuw opstarten hierna heeft geen zin. Alle tabbladen van internet sluiten: geen resultaat.
Ik ga eerst maar eens een bakkie drinken. Misschien is dan iemand van Zldnet inmiddels wakker en genegen hier even duidelijkheid te geven?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk berichtOp mijn PC is het resultaat ook teniet gedaan.
Als ze eraan bezig zijn is dat geen punt, maar meldt dat dan even en reageer hier ook
Kan me niet voorstellen dat het aan "ons" ligt.
- 1 Like
Reageer
-
Zonet met Zldnet gechat. De gebruikersinterface ongewijzigd weer opslaan moet je per mailaccount apart doen. Dat werd niet direct gezegd, maar dat is mijn eigen conclusie...
Ik ga even aan de slag en bekijk het dan morgen nog eens. Hopelijk moet ik morgen niet opnieuw beginnen
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk berichtik verwacht helemaal niks, maar zou het gewoon netjes vinden. Dat mag toch wel?
Maar het zou zeker netjes zijn!
Reageer
-
Ik heb al diverse keren telefonisch contact gehad. Oh, ze vinden het echt heel vervelend en ze zijn ermee bezig. Het kan toch niet dat ik al 3 dagen niet bij mijn mail kan? Kennelijk vindt Delta/Zeelandnet dat normaal. Op de chat via Messenger wordt helemaal niet meer gereageerd. Onbeleefd en zeer teleurstellend.
Reageer
-
U zou natuurlijk in Webmail moeten kunnen, maar misschien is het (tijdelijk) installeren van een gratis mailprogramma, zoals Mozilla, een tussenoplossing zodat u in ieder geval uw mail kunt lezen.
https://www.thunderbird.net/nl/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door VHGAST Bekijk berichtBij mij loste het op door: instellingen->Gebruikersinterface en dan opslaan zonder iets te wijzigen..
Voor het niet in kunnen loggen helpt dit waarschijnlijk niet want dit kun je alleen doen als je al in Webmail zit, volgens mij.
Buiten Webmail kan ik die instelling niet vinden op de PC en de telefoon. Misschien is die mogelijkheid er wel met een slimmigheidje, maar daar zijn dan de digi-techneuten voor
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer