Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verbinding met IMAP server mislukt

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verbinding met IMAP server mislukt

    Ik krijg deze melding wanneer ik wil inloggen op de webmail op de pc en bij mijn vrouw op haar laptop.
    Op haar telefoon werkt de mail wel. Ik heb wel de juiste instellingen gevonden maar weet niet hoe ik daar moet geraken want dat wordt er niet bij vermeld.
    Hoe moet ik dit oplossen want ik ben geen computer expert

  • #2
    Beste Freddy, Ik heb hetzelfde probleem. Wie o wie kan ons helpen?

    Reageer


    • #3
      Ik krijg al de hele dag dit bericht. Krijgen anderen dit ook ?

      Onderhoud!

      We zijn momenteel druk bezig met het bijwerken van de webmail.



      Het zal spoedig weer mogelijk zijn om gebruik te maken van de webmail.
      Excuses voor het ongemak en tot snel!

      Team zeelandnet

      Reageer


      • #4
        ik had het ook op beide laptops, niet op Iphone, heb coockies zeelandnet verwijdert en na opnieuw opstarten kon ik weer gewoon inloggen op webmail.....
        Laatst bewerkt door HansMiddelburg; 16 Jan 2024, 18:19.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door HansMiddelburg Bekijk bericht
          ik had het ook op beide laptops, niet op Iphone, heb coockies zeelandnet verwijdert en na opnieuw opstarten kon ik weer gewoon inloggen op webmail.....
          CC cleaner opgestart en PC opnieuw gestart en webmail wekt weer , bedankt voor de tip.

          Reageer


          • #6
            Ik krijg mijn mail niet opgestart op mijn mobiel. Krijg continue de melding kan IMAP server niet bereiken. Probleem bij Delta?

            Reageer


            • #7
              Ik heb gisteren gebeld voor dit probleem, het is nog steeds niet opgelost. Ik kan helemaal niet meer bij mijn mail. Hoe meer mensen bellen, hoe sneller het wordt opgepakt, werd er gezegd!

              Reageer


              • #8
                Op de PC en de telefoon kom ik wel in de webmail, maar bij de datum staat iets vreemds (op allebei), namelijk:
                op %Europe/Amsterdam %b '%24

                Reageer


                • #9
                  Bij mij loste het op door: instellingen->Gebruikersinterface en dan opslaan zonder iets te wijzigen..

                  Reageer


                  • #10
                    Anderhalve dag verder en nog steeds niets opgelost. Ik heb NUL toegang tot mijn mail. Schandalig dat dit zo lang duurt. De tips van anderen werken bij mij helaas niet. Via Messenger heeft Delta wat halve tips gegeven. Die werken ook niet. En dan volgt radiostilte. Slechte service, Delta!

                    Reageer


                    • #11
                      ik heb net hetzelfde topic geopend, had deze over het hoofd gezien, want ik had hetzelfde probleem, werd naar hier doorverwezen! Ik heb de cc cleaner gedaan en dat heeft blijkbaar geholpen, mail is weer zichtbaar!!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door cajaquet65 Bekijk bericht
                        Anderhalve dag verder en nog steeds niets opgelost. Ik heb NUL toegang tot mijn mail. Schandalig dat dit zo lang duurt. De tips van anderen werken bij mij helaas niet. Via Messenger heeft Delta wat halve tips gegeven. Die werken ook niet. En dan volgt radiostilte. Slechte service, Delta!
                        Geprobeerd wat hier genoemd werd?

                        Reageer


                        • #13
                          Alles behalve cc cleaner. Geen idee wat dat is

                          Reageer


                          • #14
                            Heb cc cleaner gedownload maar verder kom ik niet. Overigens vind ik het vreemd dat ik een probleem van de leverancier zelf moet zien op te lossen. Ik wil best handelingen uitvoeren, heb ook echt alles geprobeerd wat wordt gesuggereerd, maar ik kom geen stap verder.

                            Reageer


                            • #15
                              Cc sweeper gedownload, alles opgeschoond - geen resultaat. Bij inloggen krijg ik ‘aanmelden mislukt’. Ben het spuugzat.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X