Op mijn laptop gebruikte ik eerst de standaard mail app voor mijn Zeelandnet account, omdat deze app in 2024 stopt en Windows deze vervangt door de app Outlook kon je dat nu al uitproberen en dat heb ik gedaan. In de vorige app stond de mail nog ingesteld op de oude POP3 instelling. Nu in de Outlook app heb ik hem ingesteld op IMAP, wat in eerste instantie ook werkte, maar na een paar dagen kwamen mijn emails niet meer binnen (wel in webmail en op mijn telefoon), dus iets met de synchronisatie denk ik.
Account verwijderd en zelfs Outlook opnieuw geïnstalleerd, maar nu lukt het account aanmaken helemaal niet meer, aanmelden mislukt staat er steeds.
Dus ook maar eens geavanceerd geprobeerd, zie bijlage.
Zijn de velden juist ingevuld ? Bij IMAP en SMTP hetzelfde wachtwoord neem ik aan ?
Account verwijderd en zelfs Outlook opnieuw geïnstalleerd, maar nu lukt het account aanmaken helemaal niet meer, aanmelden mislukt staat er steeds.
Dus ook maar eens geavanceerd geprobeerd, zie bijlage.
Zijn de velden juist ingevuld ? Bij IMAP en SMTP hetzelfde wachtwoord neem ik aan ?
Reageer