Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email telkens geblokkeerd door Zeelandnet!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Email telkens geblokkeerd door Zeelandnet!

    Al 3 keer deze mail gehad:

    Beste klant,

    Wij hebben opgemerkt dat er grote hoeveelheden e-mails worden verstuurd vanaf het adres waar u deze mail op ontvangt. De kans is groot dat u niet weet dat derden uw e-mailadres misbruiken om spam te versturen en/of uw mail te lezen. Het is voor de veiligheid van uzelf, onze klanten en van ons netwerk noodzakelijk dat u het wachtwoord van uw mailbox aanpast. Uw e-mailaccount is geblokkeerd tot u het wachtwoord heeft veranderd. Dit doen we om te voorkomen dat de e-mail adressen van onze andere klanten worden geblokkeerd door het versturen van spam vanaf uw account via onze servers.

    Hoe kan iemand mijn e-mailadres misbruiken?
    Spammers hebben toegang gekregen tot uw e-mailadres met uw wachtwoord. Daarmee loggen ze in om vervolgens grote hoeveelheden spam te versturen. DELTA bewaart uw wachtwoord alleen als 'hash'. Ee n hash is ook voor ons niet terug te rekenen naar het oorspronkelijke wachtwoord. Het is daarom via ons niet mogelijk om uw wachtwoord te achterhalen. Vermoedelijk is de combinatie van uw e-mailadres en wachtwoord gestolen van een website waarop u hetzelfde wachtwoord heeft gebruikt.

    Hoe voorkom ik dat dit nog een keer gebeurd?
    Door een nieuw wachtwoord te kiezen, is het voor buitenstaanders niet meer mogelijk om in te loggen in uw mailbox. Zorg ervoor dat u voor al uw internetaccounts een uniek wachtwoord kiest. Mochten er gegevens van u worden gestolen bij een computerkraak of datalek, dan is het voor hackers niet mogelijk om met dezelfde gegevens bij verschillende websites in te loggen. Wijzig uw wachtwoord niet terug naar hetzelfde wachtwoord wat u eerder gebruikte, dit wachtwoord is immers in bezit bij de hackers en het misbruik zal doorgaan.

    Hoe weet DELTA dat er vanaf mijn e-mailadres spam wordt verstu urd?
    De e-mails die vanaf uw e-mailadres worden verstuurd, worden tegengehouden door de spamfilters van onszelf en van ontvangende partijen zoals Hotmail, Gmail en Yahoo! Onze servicespecialisten krijgen een melding zodra grote hoeveelheden e-mails worden afgewezen, waarop een controle volgt om te achterhalen waarom de berichten worden geweigerd.

    Twijfelt u aan de betrouwbaarheid van deze e-mail, ga dan zelf rechtstreeks naar mijn.DELTA.nl, log in en verander uw wachtwoord of neem contact op met onze klantenservice.

    Met vriendelijke groet,


    DELTA Klantenservice


    Mijn laptop is gewoon clean, gescand op virussen e.d. 3 keer wachtwoord veranderd. En vanavond kreeg ik deze mail weer. Ik wordt hier echt doodziek van. Blijkbaar is er bij Delta iets niet wat goed gaat! Ben niet van plan mijn wachtwoord steeds te blijven veranderen. Ben al abonnee sinds 2002 en deze flauwe kul heb ik nog nooit meegemaakt!

  • #2
    Alles op je netwerk nagekeken; ook alle apparaten op wifi, telefoons? Ze sluiten je niet af zonder goede aanleiding hoor.

    Reageer


    • #3
      Al het advies opgevolgd en contact opgenomen met de klantenservice? Wellicht kunnen zij verklaren waarom na 3x aanpassen wachtwoord er nogsteeds een blokkade is.

      Reageer


      • #4
        Vraag me af doe je dat via een mailprogramma of via webmail?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
          Al 3 keer deze mail gehad:
          Vraag Delta even om de data te overleggen (088 224 91 50) die voor dit probleem zorgen. Dan weet jij in ieder geval waar/hoe je het probleem, als het al bestaat, zou kunnen afvangen.
          Iedereen kan tenslotte een dergelijke e-mail sturen en voor hetzelfde geld zijn het false positives van de kant van de provider die voor verwarring zorgen.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Oct 2023, 20:04.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Heb een poosje geleden precies dezelfde mail ontvangen,dit kwam omdat ik Mailwasher gebruikte en de vervelende spam mails terugstuurde ( bounce )
            Verschillende providers vinden dit niet erg prettig,en zien dit als ongewenst gedrag vanaf je account.
            Heb toen ook mijn wachtwoorden veranderd,maar ben gestopt met " bouncen " en het probleem was opgelost.
            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
              ]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.
              Denk dat je het beste de tekst kunt overnemen en als tekst (niet als link) in je footer kunt zetten.
              Mocht er een verdienmodel achter zitten (verkapte advertentie), dan beter niet in een forum gebruiken.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                webkabouter

                Is veranderd door Delta op een of andere manier,heb er zelf niets aan gedaan.
                Zag het ook pas vandaag,zal kijken of ik het kan veranderen,of helemaal weghalen
                [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                Reageer


                • #9
                  U verklaard dit als onzin dit is geen onzin als men niet oppas is het hele net besmet .Jan

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door gigabyte55 Bekijk bericht
                    U verklaard dit als onzin dit is geen onzin als men niet oppas is het hele net besmet .Jan
                    Wie is “U” en waar verklaard deze dat “dit onzin is”?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                      Wie is “U” en waar verklaard deze dat “dit onzin is”?
                      "Niet op reageren Lena" zei mijn moeder dan altijd en dat was heel wijs. Misschien in een wat minder heldere bui geschreven.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Vraag Delta even om de data te overleggen (088 224 91 50) die voor dit probleem zorgen. Dan weet jij in ieder geval waar/hoe je het probleem, als het al bestaat, zou kunnen afvangen.
                        Iedereen kan tenslotte een dergelijke e-mail sturen en voor hetzelfde geld zijn het false positives van de kant van de provider die voor verwarring zorgen.
                        Dank je. Ja ze zouden het doorgeven aan technische dienst.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                          Heb een poosje geleden precies dezelfde mail ontvangen,dit kwam omdat ik Mailwasher gebruikte en de vervelende spam mails terugstuurde ( bounce )
                          Verschillende providers vinden dit niet erg prettig,en zien dit als ongewenst gedrag vanaf je account.
                          Heb toen ook mijn wachtwoorden veranderd,maar ben gestopt met " bouncen " en het probleem was opgelost.
                          Dank je, welke browser gebruik jij? Ik heb dat gezeik pas sinds die windows mail een update naar outlook browser heeft gekregen. En is enkel met imap in te stellen ook

                          Reageer


                          • #14
                            Do60

                            Ik gebruik Browser Edge , Win 11 en voor mijn E Mail outlook,daarnaast gebruik Mailwasher om de eventuele spam te verwijderen op de server.
                            Zodat ik ze niet op mijn PC krijg.
                            Mail gaat bij outlook ook via IMAP / SMTP
                            [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                              Do60

                              Ik gebruik Browser Edge , Win 11 en voor mijn E Mail outlook,daarnaast gebruik Mailwasher om de eventuele spam te verwijderen op de server.
                              Zodat ik ze niet op mijn PC krijg.
                              Mail gaat bij outlook ook via IMAP / SMTP
                              Top, dank je wel. Ik heb het terug gezet naar de oude mailbrowser van windows 11. Dus niet de vernieuwde, waar ik die problemen op kreeg. Zeelandnet is op de hoogte en zal het ook nog eens nakijken wat er bij hun fout gaat. Maar voorlopig doet hij het nog;-)

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X