Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter Fiber alleen bereikbaar via tijdelijke link.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Heb inmiddels contact gehad via chat. Wordt doorgezet naar technische afdeling met verwijzing naar ticket aug 2023 en naar dit item.

    Deze heeft contact opgenomen en me verteld, dat dit de normale gang van zaken is.

    Dus benieuwd wat Jos te horen krijgt.
    Laatst bewerkt door Ptrol; 8 Feb 2024, 11:54.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      Heb inmiddels contact gehad via chat. Wordt doorgezet naar technische afdeling met verwijzing naar ticket aug 2023 en naar dit item.

      Deze heeft contact opgenomen en me verteld, dat dit de normale gang van zaken is.

      Dus benieuwd wat Jos te horen krijgt.
      Het ligt misschien aan m'n oren, maar tot op heden heb ik verder geen enkele reactie ontvangen en het probleem (inmiddels twee weken) is er nog steeds!!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

        Het ligt misschien aan m'n oren, maar tot op heden heb ik verder geen enkele reactie ontvangen en het probleem (inmiddels twee weken) is er nog steeds!!
        Dus het duurt lang, maar je kunt er in de tussentijd wel gewoon op komen? 1 klik meer dan normaal?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Dus het duurt lang, maar je kunt er in de tussentijd wel gewoon op komen? 1 klik meer dan normaal?
          Nou, één klik.....ik kan een inloglink ophalen via mail, moet dan drie keer klikken en dan lukt het éénmalig. Kan dus telkens alleen op die manier erin.
          Je mag als klant toch verwachten dat zo'n probleem na melding wordt opgelost!!!!

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            Nou, één klik.....ik kan een inloglink ophalen via mail, moet dan drie keer klikken en dan lukt het éénmalig. Kan dus telkens alleen op die manier erin.
            Je mag als klant toch verwachten dat zo'n probleem na melding wordt opgelost!!!!
            Ah, dat is inderdaad wel wat meer dan 1 klik meer. En wat je 'mag verwachten' zit meestal toch in het hoofd van de persoon zelf. Verwacht je binnen 1 dag iets en duurt het er twee? Stel je verwachting bij. Ik ben natuurlijk wel gezegend met een mailprovider met zulke diepe zakken dat ik maar 1 x per week in de spammap hoef te kijken.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X