Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter Fiber alleen bereikbaar via tijdelijke link.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter Fiber alleen bereikbaar via tijdelijke link.

    Wat is er aan de hand met het Spamfilter van Delta?

    Om op het Dashbord van het Spamfilter te komen moet je steeds een tijdelijke link opvragen.
    Dan werkt het weer een dag.
    De volgende dag weer niet en moet opnieuw die tijdelijk link opgevraagd worden.

  • #2
    Contact gehad met Delta Fiber.

    Dit is een bug in het systeem.
    Er wordt inmiddels aan gewerkt om het op te lossen.

    Nog wel even er bij vermelden dat ik Kabel heb.
    Er werd me geadviseerd de workaround ( zolang niet verholpen ) maar niet te gebruiken.

    Reageer


    • #3
      Bug verholpen.
      Het werkt weer zoals voorheen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
        Bug verholpen.
        Het werkt weer zoals voorheen.
        Voor zolang het duurt, want dit "probleem" komt al een tijdje regelmatig terug!

        Reageer


        • #5
          Het duurde dus tot vandaag!!

          Reageer


          • #6
            Spamfilter is wederom al een aantal dagen niet bereikbaar via de link in webmail!

            Reageer


            • #7
              Zou Delta hier dan niet van op de hoogte zijn?

              Ik word er een beetje "moe" van dit steeds te moeten melden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                Zou Delta hier dan niet van op de hoogte zijn?

                Ik word er een beetje "moe" van dit steeds te moeten melden.
                Van wie moet je dat dan?

                Reageer


                • #9
                  Delta corrigeert het zelf niet.
                  Pas wanneer je het zelf meldt, gaan ze het onderzoeken en repareren.

                  Helaas is dit nu al vele malen in 2023 aan de hand geweest.

                  Blijkbaar weten ze het niet of geven er geen prioriteit aan.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb de "best bereikbare klantenservice" via chat proberen in te lichten over dit probleem, maar die robot werkt niet echt mee. Eens zien of ze met een messengerbericht ook zo goed bereikbaar zijn en wat ik belangrijker vind: problemen ook snel oplossen.
                    Ik heb er namelijk niets aan, dat een medewerker binnen 15 sec de telefoon opneemt, maar dat er met je probleem weinig of niets gedaan wordt. Dan hang ik liever enkele minuten in de wacht, om iemand te kunnen spreken die ook daadwerkelijk iets oplost!
                    Laatst bewerkt door Jos; 2 Feb 2024, 21:44.

                    Reageer


                    • #11
                      We zijn inmiddels een week verder.
                      Nog steeds kunnen we pas inloggen na een tijdelijke link aangeclickt te hebben.

                      Vorige jaar was het een bug!

                      Niemand bij Delta die er werk van maakt??

                      Heb het maar weer eens op de chat gezet. Wellicht dat een medewerker dit doorzet.
                      Laatst bewerkt door Ptrol; 7 Feb 2024, 16:20.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                        We zijn inmiddels een week verder.
                        Nog steeds kunnen we pas inloggen na een tijdelijke link aangeclickt te hebben.

                        Vorige jaar was het een bug!

                        Niemand bij Delta die er werk van maakt??

                        Heb het maar weer eens op de chat gezet. Wellicht dat een medewerker dit doorzet.
                        Ik heb het gemeld en er bij verteld dat dit regelmatig voorkomt, hier dan vaak gemeld wordt en dan (voorheen) via een moderator werd opgepakt. Kreeg alleen maar vragen als: heb je klacht ook via andere browser, cookies al verwijderd enz... zal wel aan de klant liggen dus..
                        Uiteindelijk zou er toch een ticket aangemaakt worden en krijg ik nog bericht!

                        Reageer


                        • #13
                          De chat geeft geen teken van "leven",
                          Alles maar verwijderd.
                          Wat een blamage als klantenservice.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                            De chat geeft geen teken van "leven",
                            Alles maar verwijderd.
                            Wat een blamage als klantenservice.
                            Ik heb via messenger gemeld en had al na 50 uur een reactie
                            Vast omdat ze telefonisch de "snelste" willen zijn, zo gefocust op die telefoon die misschien gaat rinkelen, dat je je aandacht niet kunt laten verslappen door een chatrobot die er zelf niet meer uit komt.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik vind het toch moeilijk; het werkt met een extra klik en dat is dan reden om woorden als blamage etc. te gebruiken? Dit is toch geen halszaak?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X