Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Mail versturen gaat niet. Ontvangen wel.
Samenvouwen
X
-
Nog even in de logfile gekeken en daar staat:
"5.7.1 <host-fezadb.mdb1.zeelandnet.nl[62.238.46.110]>: Client host rejected: == u (of uw apparaat) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 (kabel) of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw spamprobleem op! ==
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SjaakS Bekijk berichtNog even in de logfile gekeken en daar staat:
"5.7.1 <host-fezadb.mdb1.zeelandnet.nl[62.238.46.110]>: Client host rejected: == u (of uw apparaat) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 (kabel) of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw spamprobleem op! ==
En dan pas bellen of ze blokkade willen oplossen
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SjaakS Bekijk berichtNog even in de logfile gekeken en daar staat:
"5.7.1 <host-fezadb.mdb1.zeelandnet.nl[62.238.46.110]>: Client host rejected: == u (of uw apparaat) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 (kabel) of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw spamprobleem op! ==
Reageer
-
Ik heb Malwarebytes laten scannen en er is geen malware gevonden.
ESET Internet Security draait altijd op de achtergrond en ik ben zeer voorzichtig met mails.
Maar ik ben me ook bewust dat dit allemaal misschien niet genoeg is.
Zou dan wel graag horen van Zeelandnet waarom ze de mail blokkeren.
Ga maar weer een telefoontje doen naar de Klantenservice.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SjaakS Bekijk berichtIk heb Malwarebytes laten scannen en er is geen malware gevonden.
ESET Internet Security draait altijd op de achtergrond en ik ben zeer voorzichtig met mails.
Maar ik ben me ook bewust dat dit allemaal misschien niet genoeg is.
Zou dan wel graag horen van Zeelandnet waarom ze de mail blokkeren.
Ga maar weer een telefoontje doen naar de Klantenservice.
Reageer
-
In plaats van Thunderbird te gebruiken probeer dan Chorme eens en dan via https://webmail.zeelandnet.nl/ om te kijken of daar wel een mail naar je eigen kan sturen als dat lukt is er iets met je Thunderbird aan de hand.
Ik weet niet of je ook extensions gebruik zo als een ad blocker of wat anders daar kan het ook aanliggen.
Reageer
-
Contact met de klantenservice van Zeelandnet heeft nu wel iets opgeleverd.
Ik kreeg Adel aan de telefoon en die heeft de moeite genomen om te kijken of mijn mailadres was geblokkeerd.
Dat was inderdaad het geval. Hij heeft hel mailadres vrijgegeven.
Eerst nog een virusscan uitgevoerd en naar malware gekeken.
Daarna wachtwoorden veranderd en de mail werkt weer.
Adel bedankt! En aan de anderen van de Klantenservice: Soms iets meer moeite doen om een resultaat te krijgen.
- 1 Like
Reageer
-
Inderdaad dat wil ik ook weten.
Ik heb de tip gekregen om een mail te sturen naar [email protected] om die vraag daar te stellen.
Ga ik zeker doen. Wil toch proberen te voorkomen dat het nog eens gebeurd.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door SjaakS Bekijk berichtInderdaad dat wil ik ook weten.
Ik heb de tip gekregen om een mail te sturen naar [email protected] om die vraag daar te stellen.
Ga ik zeker doen. Wil toch proberen te voorkomen dat het nog eens gebeurd.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer