Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mail versturen gaat niet. Ontvangen wel.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Menno8.jpg
Bekeken: 226
Grootte: 130,0 Kb
ID: 265040 Thunderbird geeft ook de melding dat de mail niet verzonden kan worden.
    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • #17
      Nog even in de logfile gekeken en daar staat:

      "5.7.1 <host-fezadb.mdb1.zeelandnet.nl[62.238.46.110]>: Client host rejected: == u (of uw apparaat) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 (kabel) of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw spamprobleem op! ==

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door SjaakS Bekijk bericht
        Nog even in de logfile gekeken en daar staat:

        "5.7.1 <host-fezadb.mdb1.zeelandnet.nl[62.238.46.110]>: Client host rejected: == u (of uw apparaat) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 (kabel) of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw spamprobleem op! ==
        Dan zou ik voor alle zekerheid eerst mijn pc scannen met Malwarebytes

        En dan pas bellen of ze blokkade willen oplossen

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door SjaakS Bekijk bericht
          Nog even in de logfile gekeken en daar staat:

          "5.7.1 <host-fezadb.mdb1.zeelandnet.nl[62.238.46.110]>: Client host rejected: == u (of uw apparaat) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 (kabel) of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw spamprobleem op! ==
          Het zou wel fijn zijn als de grote woorden dat het aan ZN *moet* liggen worden afgezwakt. Het was per slot onterecht.

          Reageer


          • #20
            Ik heb niet gezegd dat het aan Zeelandnet ligt. De klantenservice heeft gezegd dat het niet aan Zeelandnet ligt omdat de webmail wel werkt.

            Reageer


            • #21
              Ik heb Malwarebytes laten scannen en er is geen malware gevonden.
              ESET Internet Security draait altijd op de achtergrond en ik ben zeer voorzichtig met mails.

              Maar ik ben me ook bewust dat dit allemaal misschien niet genoeg is.
              Zou dan wel graag horen van Zeelandnet waarom ze de mail blokkeren.

              Ga maar weer een telefoontje doen naar de Klantenservice.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door SjaakS Bekijk bericht
                Ik heb Malwarebytes laten scannen en er is geen malware gevonden.
                ESET Internet Security draait altijd op de achtergrond en ik ben zeer voorzichtig met mails.

                Maar ik ben me ook bewust dat dit allemaal misschien niet genoeg is.
                Zou dan wel graag horen van Zeelandnet waarom ze de mail blokkeren.

                Ga maar weer een telefoontje doen naar de Klantenservice.
                Het kan ook zomaar een mobiel device op je netwerk zijn. Je gaat niet meer uit Delta krijgen dan wat je al hebt: Er is een device op je netwerk waar ze ongewenst verkeer van gezien hebben. Koppel alle mobiel devices af van wifi, herinstalleer evt. verdachte Windows-devices. Als je dan belt en uitlegt wat je gedaan hebt, heb je kans dat ze het weer open zetten.

                Reageer


                • #23
                  In plaats van Thunderbird te gebruiken probeer dan Chorme eens en dan via https://webmail.zeelandnet.nl/ om te kijken of daar wel een mail naar je eigen kan sturen als dat lukt is er iets met je Thunderbird aan de hand.
                  Ik weet niet of je ook extensions gebruik zo als een ad blocker of wat anders daar kan het ook aanliggen.

                  Reageer


                  • #24
                    Contact met de klantenservice van Zeelandnet heeft nu wel iets opgeleverd.
                    Ik kreeg Adel aan de telefoon en die heeft de moeite genomen om te kijken of mijn mailadres was geblokkeerd.
                    Dat was inderdaad het geval. Hij heeft hel mailadres vrijgegeven.
                    Eerst nog een virusscan uitgevoerd en naar malware gekeken.
                    Daarna wachtwoorden veranderd en de mail werkt weer.

                    Adel bedankt! En aan de anderen van de Klantenservice: Soms iets meer moeite doen om een resultaat te krijgen.

                    Reageer


                    • #25
                      Ik heb trouwens ook veel gehad aan Menno Schoone (schoonepc.nl, misschien wel bekend bij sommigen). Die heeft me gisteren tips gegeven wat ik zou kunnen doen.

                      Reageer


                      • #26
                        Ik zou ook wel willen weten wat de blokkade veroorzaakt heeft.

                        Reageer


                        • #27
                          Inderdaad dat wil ik ook weten.
                          Ik heb de tip gekregen om een mail te sturen naar [email protected] om die vraag daar te stellen.
                          Ga ik zeker doen. Wil toch proberen te voorkomen dat het nog eens gebeurd.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door SjaakS Bekijk bericht
                            Inderdaad dat wil ik ook weten.
                            Ik heb de tip gekregen om een mail te sturen naar [email protected] om die vraag daar te stellen.
                            Ga ik zeker doen. Wil toch proberen te voorkomen dat het nog eens gebeurd.
                            Heb je mobiele devices ook gescand? Ik heb paar keer mensen geholpen met (mail)blokkade en daar zaten ook besmette Android spullegoed bij.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X