Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SPAM filter trainen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Verdorie, toch noch een spammer. <[email protected]> komt melden dat UW ABONNEMENT MCAFEE IS VERLOPEN!
    Blijkbaar moet ik nogmaals het filter trainen hiervoor. De moeilijkheid zit in de filenaam. Ga de bovenstaande kernzin maar gebruiken.

    Balen dit, geen reclame voor Zeelandnet.

    Hansie5

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Hansie5 Bekijk bericht
      Verdorie, toch noch een spammer. <[email protected]> komt melden dat UW ABONNEMENT MCAFEE IS VERLOPEN!
      Blijkbaar moet ik nogmaals het filter trainen hiervoor. De moeilijkheid zit in de filenaam. Ga de bovenstaande kernzin maar gebruiken.

      Balen dit, geen reclame voor Zeelandnet.

      Hansie5
      Zeelandnet kan daar niets aan doen hoor.

      Reageer


      • #18
        Niet mee eens Koeba.
        Ik betaal zeelandnet voor deze filter-functie, dus die is van zeelandnet.
        Daardoor is dit hun verantwoordelijkheid.
        Zorg er maar voor dat het filter beter trainbaar is en deze uitzondering wel oppakt.

        Hansie5

        Reageer


        • #19
          Het spamfilter en de e-mailscan zijn gratis en alleen aanwezig op het Delta coax-netwerk.

          Dus ook niet uit te schakelen in MijnDelta.

          Alles wat gratis is zul je nu éénmaal moeten nemen zoals het is (geen garanties).
          Laatst bewerkt door driepinter; 19 Feb 2023, 10:18.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Het spamfilter en de e-mailscan zijn gratis en alleen aanwezig op het Delta coax-netwerk.

            Dus ook niet uit te schakelen in MijnDelta.

            Alles wat gratis is zul je nu éénmaal moeten nemen zoals het is (geen garanties).
            Ik heb de facturen van de Delta er nog eens op nageslagen maar het klopt dat ik voor het spam-filter niet meer betaal.
            Het is te vinden onder Licentie Veilig Internet, vanaf december 2020 (verder terug kon ik niet) is dat 0 euro.
            Dat wist ik eigenlijk niet.
            Ontslaat een internet-provider er overigens niet van zorg te dragen voor haar klanten.

            Hansie5

            Reageer


            • #21
              Zo lust ik er nog wel een paar.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Zo lust ik er nog wel een paar.
                Quantiteit is geen Kwaliteit meneer de "Expert"

                Reageer


                • #23
                  Nog 2 spammertjes binnen UW ABONNEMENT IS VERLOPEN en Gewichtstoename peuk. van <[email protected]>
                  Wordt al minder.

                  Hansie5


                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Hansie5 Bekijk bericht
                    Nog 2 spammertjes binnen UW ABONNEMENT IS VERLOPEN en Gewichtstoename peuk. van <[email protected]>
                    Wordt al minder.

                    Hansie5

                    Als iedereen hier elk spam-mailtje dat hij/zij binnenkrijgt hier gaat vermelden gaat het nog een drukke boel worden.

                    Reageer


                    • #25
                      Het is wellicht nog nuttiger om spam te melden bij de Fraudehelpdesk: https://www.fraudehelpdesk.nl/

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                        Als iedereen hier elk spam-mailtje dat hij/zij binnenkrijgt hier gaat vermelden gaat het nog een drukke boel worden.
                        Lijkt me niet verkeerd voor een forum.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                          Het is wellicht nog nuttiger om spam te melden bij de Fraudehelpdesk: https://www.fraudehelpdesk.nl/
                          Ga ik zeker doen bij categorie 1 spam.

                          Die komen vooralsnog niet door het filter.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Hansie5 Bekijk bericht

                            Lijkt me niet verkeerd voor een forum.
                            Als het echt een probleem is en je tientallen spam-mailtjes per dag ontvangt misschien wel, maar een een enkel spam-mailtje per dag ontvangen zoveel mensen.
                            Deleten en weer door.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                              Als het echt een probleem is en je tientallen spam-mailtjes per dag ontvangt misschien wel, maar een een enkel spam-mailtje per dag ontvangen zoveel mensen.
                              Deleten en weer door.
                              Doel van dit item is om de kwaliteit van het spamfilter omhoog te krijgen door gebruikers-ervaringen de delen.
                              En om zeelandnet wat onder druk te zetten hun werk op het gebied van spam wat beter te doen.

                              Hansie5

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X