Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verzonden mail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verzonden mail

    Forum, ik heb een vraagje over verzonden mail. Ik heb mail zeelandnet en Gmail. Wanneer ik een mail verstuur vanuit zeelandnet kan ik die mail niet meer terugvinden bij verzonden mails. Heb ik iets verkeerd ingesteld of moet ik iets wijzigen in instellingen. ?

  • #2
    PC, laptop, telefoon? Mail in browser of in applicatie, welke applicatie?

    Reageer


    • #3
      Goeiemorgen Koeba. Dit probleem doet zich voor op mijn laptop. Op mijn telefoon is het bericht wel zichtbaar onder verzonden berichten en stuur ik daar vandaan het bericht naar mijn laptop naar mijn gmail op de laptop om vervolgens door te sturen naar zeelandnet en dan opslaan. Heel erg omslagtig.

      Mail in browser of in applicatie, welke applicatie? Dit begrijp ik niet, wellicht kan jij dit uitleggen

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
        Mail in browser of in applicatie, welke applicatie? Dit begrijp ik niet, wellicht kan jij dit uitleggen
        Welk programma gebruik je om te mailen?
        Wanneer dit niet je browser is, gebruik je dan IMAP, of POP?

        Reageer


        • #5
          Ik gok even dat het imap is; kijk eens of dit helpt: https://www.seniorweb.nl/clubs/e-mai...nden-berichten

          Reageer


          • #6
            Koeba dat klopt, goed gegokt. Het is Imap. Ik ga de truc van senior web proberen.

            Reageer


            • #7
              Koeba ik heb dit geprobeerd. Ik heb een bericht op mijn laptop vanuit Zeelandnet naar mijn gmail gezonden. Binnenkomen op gmail gaat prima, maar ik kan nog steeds niets vinden Verzonden berichten bij Zeelandnet.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                Koeba ik heb dit geprobeerd. Ik heb een bericht op mijn laptop vanuit Zeelandnet naar mijn gmail gezonden. Binnenkomen op gmail gaat prima, maar ik kan nog steeds niets vinden Verzonden berichten bij Zeelandnet.
                Ok, wat gebruik je om je zeelandnetmail mee te lezen en te sturen? Het is op een laptop, Windows 10 of 11? Is het een icoontje dat lijkt op een enveloppe?

                Reageer


                • #9
                  Volgens mij heb ik Windows 10, want mijn laptop was niet geschikt voor windows 11. Ik lees dat deze laptop niet voldoet aan de vereiste systeemeisen.

                  Reageer


                  • #10
                    Zie dit topic en de reactie van Ptrol

                    Ga dan naar:

                    Accountinstellingen en selecteer het bewuste mailaccount.
                    Kies wijzigen en dan meer instellingen.
                    Kies tabblad geavanceerd en zet het woordje inbox eens achter mappen , pad van de hoofdmap.

                    Reageer


                    • #11
                      Goeroe, heel veel dank voor de reactie, maar ik kan dit niet vinden en begrijp het niet goed.

                      Reageer


                      • #12
                        Misschien is "studentaanhuis" een idee?
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          mheijden welke van deze afbeeldingen is het icoontje waar je op klikt om je Zeelandnet mail te gebruiken?

                          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: wm.jpg
Bekeken: 326
Grootte: 9,7 Kb
ID: 238075 Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: outlook.jpg
Bekeken: 288
Grootte: 10,4 Kb
ID: 238079

                          Reageer


                          • #14
                            De linkse

                            Reageer


                            • #15
                              Daarin kun je dit probleem helaas niet oplossen.
                              Als je geen Outlook op je computer hebt zou je het gratis programma Thunderbird kunnen proberen. Die heeft dit probleem niet.
                              Het instellen van Thunderbird zou bijna vanzelf moeten gaan omdat deze de instellingen voor ZeelandNet meestal goed detecteert.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X