Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Outlook 2016 : map verzonden en verwijderde items is 'weg'. Ook kan ik geen berichten verwijderen...

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Outlook 2016 : map verzonden en verwijderde items is 'weg'. Ook kan ik geen berichten verwijderen...

    Deze week een nieuwe laptop gekocht (Windows 10). Alles werkt prima, behalve Outlook 2016 . Ik kan wel berichten ontvangen en versturen maar mijn verzonden berichten komen in de map 'UIT' te staan. De map VERZONDEN ITEMS en de map VERWIJDERDE ITEMS staat er helemaal niet bij. Heb al gezocht op internet en de verschillende tips utigeprobeerd, maar tot heden is het allemaal niet gelukt.
    Iemand die mij kan helpen? Ik verneem graag. Dank alvast!

  • #2
    Outlook 2016 Herstellen. https://support.office.com/nl-nl/art...e-a6b40c5bb88b

    Reageer


    • #3
      Updates allemaal opgehaald?

      Imap geconfigureerd?
      Ga dan naar:

      Accountinstellingen en selecteer het bewuste mailaccount.
      Kies wijzigen en dan meer instellingen.
      Kies tabblad geavanceerd en zet het woordje inbox eens achter mappen , pad van de hoofdmap.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Linda
        Deze week een nieuwe laptop gekocht (Windows 10). Alles werkt prima, behalve Outlook 2016 . Ik kan wel berichten ontvangen en versturen maar mijn verzonden berichten komen in de map 'UIT' te staan. De map VERZONDEN ITEMS en de map VERWIJDERDE ITEMS staat er helemaal niet bij.
        Weet je zeker dat je niet naar "Favorieten" kijkt? De eigenlijke mappenstructuur staat daar onder...
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Het is gelukt, hartelijk dank!!!

          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Updates allemaal opgehaald?

          Imap geconfigureerd?
          Ga dan naar:

          Accountinstellingen en selecteer het bewuste mailaccount.
          Kies wijzigen en dan meer instellingen.
          Kies tabblad geavanceerd en zet het woordje inbox eens achter mappen , pad van de hoofdmap.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X