Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mail blijft terugkomen uit prullebak

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Koeba misschien ontzettend lomp, maar waar kan ik die gegevens vinden pop3 of imap

    Reageer


    • #17
      Koeba mijn mails komen zowel op mijn laptop als op mijn telefoon binnen. betekent dit pop3 ?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
        Koeba mijn mails komen zowel op mijn laptop als op mijn telefoon binnen. betekent dit pop3 ?
        Hmm. Nee, dat zou dan imap zijn. Als je webmail leeg is (daar al gekeken naar grootte/gebruik van mailbox?) dan blijft alleen de opslag op je telefoon over. In welke applicatie heb je je Zeelandnet-mail op de laptop? Outlook, Windows eigen Mail-app? Of via de browser?

        Reageer


        • #19
          koeba, dank voor jouw reactie, maar je vraagt iets (In welke applicatie heb je je Zeelandnet-mail op de laptop? Outlook, Windows eigen Mail-app? Of via de browser?) dat staat voor mij als chinees. sorry

          Reageer


          • #20
            Koeba, jij schreef in een vorig bericht of alles wel leeg was en de opslag op mijn telefoon. Ik nogmaals gekeken bij verwijderde items op mijn telefoon en daar stonden inderdaad nog een ongeveer 150 berichten. Ik heb al deze berichten verwijderd en geloof dat thans het probleem is opgelost.

            Dank iedereen voor de suggesties en geboden oplossingen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            MVG Martin

            Reageer


            • #21
              Forumleden ik heb iets te anthousiast gereageerd, want het probleem is er nog steeds. Berichten kan ik niet definitief verwijderen, deze komen steeds terug in de inbox.

              Koeba gaf aan dat dit probleem wellicht zit in de opslag van mijn mobiel zou kunnen zitten. Welnu het volgende:
              Ik probeer op mijn mobiel berichten te verwijderen en doe dit alsvolgt:
              ik open de app Mail vervolgens veeg ik op het scherm naar rechts en zie dan de volgende informatie die begint met Alle inboxen,inbox Recente Labels en dan VERWIJDERDE ITEMS. enz. In deze map zitten ongeveer 250 mail berichten en deze krijg ik niet verwijderd althans ik weet niet hoe.
              Gegevens:
              Galaxy A32
              Opslag 128GB - 86,3 beschikbaar
              Geheugen: 2,5 GB 1,1 GB beschikbaar:
              IMAP

              Weet iemand de oplossing ?

              MVG Martin

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                Forumleden ik heb iets te anthousiast gereageerd, want het probleem is er nog steeds. Berichten kan ik niet definitief verwijderen, deze komen steeds terug in de inbox.

                Koeba gaf aan dat dit probleem wellicht zit in de opslag van mijn mobiel zou kunnen zitten. Welnu het volgende:
                Ik probeer op mijn mobiel berichten te verwijderen en doe dit alsvolgt:
                ik open de app Mail vervolgens veeg ik op het scherm naar rechts en zie dan de volgende informatie die begint met Alle inboxen,inbox Recente Labels en dan VERWIJDERDE ITEMS. enz. In deze map zitten ongeveer 250 mail berichten en deze krijg ik niet verwijderd althans ik weet niet hoe.
                Gegevens:
                Galaxy A32
                Opslag 128GB - 86,3 beschikbaar
                Geheugen: 2,5 GB 1,1 GB beschikbaar:
                IMAP

                Weet iemand de oplossing ?

                MVG Martin
                Dit gaat dus om je zeelandnet-mail in de Samsung Mail app op je telefoon? Staat er niets in de prullenbak/verwijderde items in https://webmail.zeelandnet.nl ?

                Reageer


                • #23
                  Neen koeba die is leeg

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                    Neen koeba die is leeg
                    Ik zou de klantenservice bellen of iemand met wat meer kennis laten bellen. Suc6!

                    Reageer


                    • #25
                      Bij mij doet zich hetzelfde probleem voor. Het is begonnen nadat er een update is geweest van de gmail app op 11 augustus j.l.
                      Probleem doet zich alleen voor op mijn android telefoon met de gmail app. Andere mail applicaties, ook op mijn android telefoon, werken naar behoren.
                      Ik heb op de gmail app een gmail account en drie accounts op zeelandnet gedefinieerd. Alle zeelandnet accounts vertonen hetzelfde verschijnsel, verplaats een mail vanuit de inbox naar de prullenbak en enige seconden later komt de mail weer tevoorschijn in de inbox. Met de mail uit de gmail inbox is er geen probleem.
                      De zeelandnet accounts zijn gedefinieerd als volgt:
                      inkomende mail: IMAP, mail.zeelandnet.nl, poort 993, SSL/TLS
                      uitgaande mail: IMAP, mail.zeelandnet.nl, poort 465, SSL/TLS
                      Tot 11 augustus nooit een probleem geweest, dus sterk vermoeden dat de update van de gmail app hier iets mee te maken heeft.
                      Wacht nu maar tot er een nieuwe update van de gmail app komt die het probleem hopelijk oplost.

                      Reageer


                      • #26
                        Beste JvdV, ik dacht even dat ik de enige was met dit probleem maar dat is dus niet zo. En inderdaad denk ik ook dat het door die update komt, want ik heb niets veranderd of gewijzigd.
                        Maar jij bent volgens mij de eerste die hetzelfde probleem kent maar er moeten toch meedere zijn. Kan zijn dat die geen zin om te reageren.
                        MVG Martin

                        Reageer


                        • #27
                          Ik heb het net zelf eens geprobeerd en de fout is inderdaad reproduceerbaar, het is dus wachten op een volgende Gmail (app) update.

                          Probleem valt ondermeer op te lossen door alleen je ZeelandNet account in de Samsung Mail (app) te zetten.

                          En je Gmail account gewoon in de Gmail app te houden.

                          Reageer


                          • #28
                            Beste Forumleden, het terugkomen van de verwijderde mail berichten is nog steeds niet opgelost. Ik had gehoopt dat na een update van mijn telefoon het probleem zou zijn verdwenen, maar helaas. Wat blijkt, wanneer ik de berichten ook in Webmail verwijder komen de verwijderde berichten niet meer terug. Ik heb klantenservice Delta gevraagd of het mogelijk is, dat bij verwijdering van berichten van mijn telefoon deze ook in de webmail verwijderd worden. Het antwoord was: "Dat is niet mogelijk, dit zal tevens steeds handmatig gedaan moeten worden". Mijn vraag is aan jullie is dit juist en doen jullie dat ook allemaal. Ik hoor graag. MVG Martin

                            Reageer


                            • #29
                              Ook ik kijk bij elke update van de gmail app of het hier beschreven probleem is opgelost. Helaas moet ik concluderen dat dit nog niet het geval is. Mail berichten die ik wil verwijderen regel ik ook via de webmail, dit werkt goed. Als het probleem zich nog lang blijft voordoen overweeg ik een aparte mail app op mijn telefoon te zetten alleen voor de zeelandnet mail.

                              Reageer


                              • #30
                                Gmail gooit het nooit direct weg dat duurt meestal een dag.
                                Dan blijft je mail in je google account hangen.
                                Dat was hier ook een probleem ben nu daarmee gestopt.
                                Doen Zeelandnet mail via ZeelandNet Webmail :: Welkom bij ZeelandNet Webmail en Gmail via me mobiel
                                Dan kun je ook nog Outlook gebruiken en net als Gmail kunde

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X