Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mail blijft terugkomen uit prullebak

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mail blijft terugkomen uit prullebak

    Beste forumleden, Ik gebruik Gmail. Tot voor kort, wanneer ik een bericht op mijn mobiel verwijderde bleef het bericht weg en verdween ook op mijn laptop.
    Sinds een paar weken komen telkens de verwijderde berichten (prullebak) op mij mobiel weer terug.
    Ik verwijder deze berichten en daarna in de kolom verwijderde berichten nog een keer. De berichten blijven terugkomen.
    Kan iemand mij uitleggen dit te wijzigen. BVD Martin

  • #2
    Kijk eens bij instellingen Gmail of prullenbak aangevinkt staat voor verwijderde items.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
      Beste forumleden, Ik gebruik Gmail. Tot voor kort, wanneer ik een bericht op mijn mobiel verwijderde bleef het bericht weg en verdween ook op mijn laptop.
      Sinds een paar weken komen telkens de verwijderde berichten (prullebak) op mij mobiel weer terug.
      Ik verwijder deze berichten en daarna in de kolom verwijderde berichten nog een keer. De berichten blijven terugkomen.
      Kan iemand mij uitleggen dit te wijzigen. BVD Martin
      gmail- of andere mail-app?

      Reageer


      • #4
        Patrick: ik kan dit niet vinden.
        Koeba: gmail

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
          Kan iemand mij uitleggen dit te wijzigen.
          Het is mogelijk dat je Drive Trash bin vol zit. Als je die leegt zou het probleem verholpen moeten zijn.
          Check @ https://support.google.com/mail/thre...-why-not?hl=en
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            https://support.mozilla.org/fr/questions/1262313

            Reageer


            • #7
              Dit ook ervaren bij meer gebruikers. Mogelijke oplossing is een andere app gebruiken voor mail voor o.a. account van "Zeelandnet".
              Zelf gebruik ik Outlook van Microsoft. Na de volgende update van GMail zal het wel gerepareerd zijn.

              Reageer


              • #8
                Er is toch iets wat ik niet begrijp. Ik gebruik een laptop en een mobiele telefoon. Op beide kreeg ik mail (gmail) binnen. Wanneer ik de mail op mijn mobiele telefoon verwijderde ging dit tevens op mijn laptop weg. Ik verander niets, geen nieuwe account, geen wijzigingen aangebracht en opeens komen alle verwijderde mail berichten weer terug.
                Kan een oorzaak zijn een laatste update ? Martin

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Het is mogelijk dat je Drive Trash bin vol zit. Als je die leegt zou het probleem verholpen moeten zijn.
                  Check @ https://support.google.com/mail/thre...-why-not?hl=en
                  ik lees op mijn eigen drive pagina bij prullenbak dat deze zowiezo na 30 dagen geleegd wordt.

                  Reageer


                  • #10
                    Die prullenbak is leeg

                    Reageer


                    • #11
                      Dus ze komen alleen terug op de telefoon, niet op de laptop? Gmail-app en account al een keer helemaal verwijderd en opnieuw toegevoegd?

                      Reageer


                      • #12
                        Koeba, dat is inderdaad het geval, alleen op mijn telefoon. Ik heb mijn gmail accoount verwijderd en opnieuw toegevoegd.
                        Op mijn zeelandnet account blijft de mail terugkomen..

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                          Koeba, dat is inderdaad het geval, alleen op mijn telefoon. Ik heb mijn gmail accoount verwijderd en opnieuw toegevoegd.
                          Op mijn zeelandnet account blijft de mail terugkomen..
                          https://webmail.zeelandnet.nl/ al gecontroleerd of die niet overloopt of iets dergelijks?

                          Reageer


                          • #14
                            Koeba webmail is helemaal leeg. ( De lijst is leeg.)

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                              Koeba webmail is helemaal leeg. ( De lijst is leeg.)
                              Ok. Heb ik het goed als ik denk dat je in de gmail-app op je telefoon 2 mail-accounts hebt; 1 gmail en 1 zeelandnet? Kun je in de instellingen van je zeelandnet-account zien of je imap of pop3 gebruikt? Ik hoop/vermoed dat dat nu pop3 is, want dat betekent dat je alle mail naar je telefoon ophaalt en dat daardoor je webmail 'leeg' is. Het opduiken van verwijderde mails zou dan kunnen liggen aan het vollopen van de opslag van je telefoon. Als het pop3 is; beter account verwijderen, en bij opnieuw toevoegen voor imap kiezen. Controleer webmail voor de zekerheid op de grootte van je mailbox en hoeveel er beschikbaar is. Let wel op: Als het inderdaad ingesteld is op pop3 en je verwijdert het account, ben je ook alle mails kwijt.
                              Laatst bewerkt door Koeba; 8 Sep 2022, 11:32.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X