Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Lettergrootte webmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Jemig, ik schaam me!
    Ik weet niet waarom het dan bij mijn moeder niet lukte, maar dan ben ik dus op zoek naar de verkeerde oplossing. Als ik dan voor de zekerheid nog even mag checken, zodat ik met de juiste instellingen verder ga: ongeacht welk netwerk mijn moeder gebruikt (en ongeacht welk land), zou ze de dus mail moeten kunnen verzenden via de volgende instellingen?
    Uitgaande server: mail.zeelandnet.nl
    Uitgaande poort: 465
    Inloggen vereist: Voor uitgaande mail is verificatie vereist

    Wordt er dan bij wisseling van netwerk of locatie nog een extra bevestiging gevraagd (zoals bij google server) of werkt het sowieso?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Anan Bekijk bericht
      Jemig, ik schaam me!
      Ik weet niet waarom het dan bij mijn moeder niet lukte, maar dan ben ik dus op zoek naar de verkeerde oplossing. Als ik dan voor de zekerheid nog even mag checken, zodat ik met de juiste instellingen verder ga: ongeacht welk netwerk mijn moeder gebruikt (en ongeacht welk land), zou ze de dus mail moeten kunnen verzenden via de volgende instellingen?
      Uitgaande server: mail.zeelandnet.nl
      Uitgaande poort: 465
      Inloggen vereist: Voor uitgaande mail is verificatie vereist

      Wordt er dan bij wisseling van netwerk of locatie nog een extra bevestiging gevraagd (zoals bij google server) of werkt het sowieso?
      Ik moet het morgen weer bij iemand instellen maar probeer het gewoon, je maakt niks stuk

      Reageer


      • #18
        Ga het zeker proberen. Probleem is dat het niet kunnen verzenden zich alleen voor doet als ze op vakantie is, dan is het moeilijk meekijken, maar nu weet ik iig dat deze instellingen ook in andere netwerken moeten werken. Dan moet het lukken dit op te lossen. Dank je wel!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X