Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Email adres naar ander account.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Email adres naar ander account.

Mijn meest gebruikte Zeelandnet email adres staat nog steeds gelinkt aan mijn ouders account.
    deze heb ik al sinds ik een jaar of 14 ben.
    ik zou heel graag dat emailadres onderbrengen bij mijn eigen Delta account.
    In de afgelopen 4 jaar heb ik meerdere keren dit geprobeerd via telefoon, chat of persoonlijk via een Delta winkel.
    Maar helaas werd mij verteld dat dit niet mogelijk was of erg moeilijk zou worden. Meer mensen die dit probleem hebben gehad?

Ik heb dit zelf ook gehad, gewoon het email adres verwijderen bij je ouders, en binnen enkele minuten zelf registreren bij jou Hoe groot is de kans dat iemand in die paar minuten ''jou'' email adres afpakt?

Reageer

Denk aan de cool down periode van dertig dagen :

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...unt#post163706

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Violette90 Bekijk bericht
        Mijn meest gebruikte Zeelandnet email adres staat nog steeds gelinkt aan mijn ouders account.
        deze heb ik al sinds ik een jaar of 14 ben.
        ik zou heel graag dat emailadres onderbrengen bij mijn eigen Delta account.
        In de afgelopen 4 jaar heb ik meerdere keren dit geprobeerd via telefoon, chat of persoonlijk via een Delta winkel.
        Maar helaas werd mij verteld dat dit niet mogelijk was of erg moeilijk zou worden. Meer mensen die dit probleem hebben gehad?
        In veel gevallen is dit gewoon mogelijk.

Mits dit gaat om een extra e-mailadres en niet het primaire e-mailadres.
        Ook moeten beide abonnementen @zeelandnet.nl adressen kunnen aanmaken en geen @delta.nl.

Mocht dit het geval zijn stuur dan een e-mail naar [email protected] onder vermelding van beide klantnummers en het e-mailadres waar het om gaat.

Reageer

Kan dit op deze manier ook niet gedaan worden op de aliassen op je hoofd account?

Reageer

Binnenkort ga ik verhuizen en zou graag mijn zeelandnet email adres meenemen, vroeg me ook al af of dat kan ?
            Het gaat om een extra mail adres wat ik al jaren heb in het huis van mijn ouders, het primaire adres blijft mijn moeder nog gewoon gebruiken.

Reageer

Als ik je goed begrijp dan heeft je moeder een Delta-abonnement en is daarop een extra mailadres gemaakt dat jij gebruikt.

In dat geval maakt het voor Delta niet uit dat je verhuist: je mailadres blijft gewoon bij het abonnement van je moeder. Zij moet dan natuurlijk jouw mailadres niet verwijderen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door RonnyH Bekijk bericht
                Als ik je goed begrijp dan heeft je moeder een Delta-abonnement en is daarop een extra mailadres gemaakt dat jij gebruikt.
                Klopt inderdaad, zij heeft een Delta abonnement en ik ga ook een Delta abonnement aanvragen.
                Goed om te weten dat ik mijn mail adres in dat geval gewoon kan blijven gebruiken.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X