Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verificatie codes worden niet ontvangen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door joko50 Bekijk bericht
    Ik heb een ander mailadres gebruikt, geen resultaat, de codes komen niet binnen.
    Ik heb inderdaad al alle mogelijkheden in Zeelandnet Webmail onderzocht, (alle opsommingen in
    de lijst aan de linkerzijde van het navigatie scherm) maar ik zie helemaal nergens de codes van DPG.
    Op een of andere manier worden de codes, zowel in mijn, als in het alternatieve mailadres niet ontvangen.
    Het alternatieve mailadres heeft overigens exact dezelfde instellingen als mijn adres, kan het wellicht
    aan een instelling liggen ?
    Kun je echt gedetailleerde informatie aanleveren zoals je e-mailadres en het tijdstip waarop je e-mail zou verwachten, inclusief de domeinnaam van de afzender?
    Stuur dan een e-mail aan [email protected] met daarin zo veel mogelijk informatie. Weet je niet wat je moet opschrijven? Stuur je bericht dan aan de gewone klantenservice.

    Oorspronkelijk gepost door joko50 Bekijk bericht
    Bijkomende vraag, als ik een gmail account aanmaak, kan ik dan nog mijn huidige outlook account ook gebruiken
    voor dergelijke nieuwe bedrijven-accounts, of ben ik dan verplicht om voor deze accounts altijd gmail te gebruiken?
    Nee. Sterker nog, je kunt ook instellen dat de e-mail van Gmail wordt doorgestuurd naar ZeelandNet. Of andersom.

    Reageer


    • #17
      Allen, na enkele pogingen een account aan te maken met mijn (nieuwe) g-mail account is het uiteindelijk toch gelukt
      de verificatie code binnen te halen en te activeren.
      Eerst tot drie maal toe de boodschap "deze code is niet geldig", dus wederom een teleurstelling, heb ik de hele aktie nogmaals
      opgestart op een andere PC. Resultaat als boven omschreven.
      Nu nog even uitzoeken hoe de eventuele mails van g-mail automatisch worden overgezet naar ZeelandNet, en ik
      ben helemaal tevreden.
      Dank aan alle meedenkers, deze topic kan wat mij betreft worden gesloten.


      Reageer


      • #18
        Nu blijft (bij mij) wel knagen wat de oorzaak is, was. Maar let it go

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X