Ik tracht enkele accounts aan te maken bij bepaalde internet sides, bv. bij DPG.
Na het invullen van mijn inlog naam en password, kom de mededeling dat het password "niet geldig" is
Ik klik op de "password vergeten" knop en krijg de mededeling dat er een verificatiecode is verzonden
naar mijn e-mail adres. Deze code komt echter niet aan in mijn inbox, ook niet in de spamfilter.
Waar kan ik deze verificatiecode dan misschien wel vinden ?
Navraag bij de verzender levert (natuurlijk) als steeds als standaard antwoord: "dat ligt aan uw provider,
daar kunnen wij niets mee doen"
Overigens is DPG niet de enige side waar ik dit probleem heb, gebeurt wel bij meer aanbieders
Dank voor jullie antwoorden
Na het invullen van mijn inlog naam en password, kom de mededeling dat het password "niet geldig" is
Ik klik op de "password vergeten" knop en krijg de mededeling dat er een verificatiecode is verzonden
naar mijn e-mail adres. Deze code komt echter niet aan in mijn inbox, ook niet in de spamfilter.
Waar kan ik deze verificatiecode dan misschien wel vinden ?
Navraag bij de verzender levert (natuurlijk) als steeds als standaard antwoord: "dat ligt aan uw provider,
daar kunnen wij niets mee doen"
Overigens is DPG niet de enige side waar ik dit probleem heb, gebeurt wel bij meer aanbieders
Dank voor jullie antwoorden
Reageer