Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

scherm indeling gmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Is dit misschien de juiste setting?

    https://www.solveyourtech.com/switch...ct-view-gmail/


    Moet je alleen niet voor Compact kiezen, maar één van de andere twee. Zelf heb ik geen Gmail, dus ik kan het niet proberen.

    Reageer


    • #17
      Helaas beste Anomaly, ook jouw suggestie gaf niet de gewenste oplossing voor het probleem. Toch dank voor de tip. Martin

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Sorry ik heb mijn bril niet op, het zijn idd drie streepjes links boven daarmee kun je al je accounts weer zichtbaar maken.
        Die drie streepjes heten gewoon 'hamburger icoon'. Praat wat makkelijker ;-)
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
          Ja, dat klopt. Maar de smalle blauwe balk komt iedere keer weer terug en dat was in het verleden niet zo
          Als je een hamburger menu/icoon inklapt (lees: erop klikt), krijg je een smalle blauwe balk. Klik je er dan weer op, dan klap je hem weer open.

          TIP: als je toch al Outlook gebruikt, waarom dan niet het Gmail account aan Outlook toevoegen? Dan heb je mbt al je accounts dezelfde layout. Ander voordeel is dat je ook de voordelen van Outlook hebt zoals bv slepen van belangrijke e-mails naar folders en lokaal printen zonder browser (die standaard een hele zwik info van/over jou naar wie dan ook doorsluist zonder dat je daarvan op de hoogte bent, tenzij je PiHole gebruikt).

          @ https://support.microsoft.com/nl-nl/...e-e30318c2c081
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 Feb 2022, 16:58.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Beste Webmaster, bedankt voor de tip. MVG Martin

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
              Beste Webmaster, bedankt voor de tip. MVG Martin
              Doe dan maar een 'Vind ik leuk'. Ben geen webmaster (voor dit forum). Die is volgens mij op vakantie

              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Beste Forumleden,

                Het werd voor mij toch iets te ingewikkeld en heb daarom hulp ingeroepen. Het probleem is grotendeels opgelost.
                Het probleem zit niet in de programma's "Live mail of Gmail" maar in Windows 10 zelf, volgens de kenner.

                MVG Martin

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                  Het probleem is grotendeels opgelost
                  Fijn dat je je vertrouwde layout grotendeels terughebt. Wat resteert nog?
                  Vergeet niet bij layoutproblemen je scherm tot het maximum te vergroten en vervolgens van daaruit op onderzoek te gaan. Met name Outlook wil nog wel eens een andere opmaak tonen als je het scherm daarvan verkleint (waar zijn die regels omschrijving bv gebleven).
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Feb 2022, 12:59.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #24
                    Beste Webkaboueter, dank voor jouw reactie.

                    Even voor jouw beeldvorming: Aan de linker kant een brede blauwe balk, met daarnaast de berichten. (Oude situatie, zie voorgaande schermafdrukken)
                    Vervolgens : op één of andere wijze een smalle blauwe balk.
                    Thans : de brede blauwe balk is terug en blijft staan, maar de berichten weergave geeft alle (meerdere) berichten van het onderwerp aan en de weergave is in
                    (zeer) kleine letters. Bij vergroten komt de smalle balk weer terug.
                    Kortom, de situatie is voor mij nog steeds niet helemaal perfect, alhoewel ik nog steeds niet begrijp hoe dit gewijzigd kan zijn, want ik heb niet geprobeerd wijzigigen aan te brengen.

                    MVG Martin

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X