Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

scherm indeling gmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • scherm indeling gmail

    Beste Forumleden, ik weet niet wat ik heb gedaan, maar mijn scherm in mail geeft een blauwe balk aan de zijkant en ik krijg dit niet terug zoals het was.

    Kan ik eventueel mijn g-mail accoount opnieuw installeren, maar ben ik dan (alle) gegevens kwijt ?

    Ik hoor graag. BVD Martin

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
    mijn scherm in mail geeft een blauwe balk aan de zijkant
    In webmail of in je mailprogramma (welke mailprogramma)?
    Heb je daar een schermdumpje van?
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Jan 2022, 21:39.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      beste webkabouter ik gebruik gmail.

      Reageer


      • #4
        Dan heb je waarschijnlijk per ongeluk op de 3 streepjes linksboven geklikt.
        Bijgevoegde bestanden
        Laatst bewerkt door driepinter; 30 Jan 2022, 11:34.

        Reageer


        • #5
          Goeiemorgen Driepinter, ik begrijp iets niet. In mijn mail pagina wanneer ik dit open zie ik links 3 streepjes en rechts 4 streepjes.

          Links geeft aan: samenvouwen/uitvouwen en rechts de mogelijkheid meerdere berichten te selcteren en/of te verwijderen.

          Wellicht staan die 4 streepjes ergens anders ?? en is dan het probleem opgelost ?

          Ik hoor graag.

          Reageer


          • #6
            Nog even dit. Ik heb aangegeven dat ik Gmail gebruik, ,maar is de mail indeling misschien een indeling die hoort Outlook ?

            MVG Martin

            Reageer


            • #7
              Sorry ik heb mijn bril niet op, het zijn idd drie streepjes links boven daarmee kun je al je accounts weer zichtbaar maken.

              Reageer


              • #8
                Hoi Driepinter, ja boven de 18 jaar hebje vaak een brilletje nodig.

                Wanneer ik daar op klik krijg ik het volgende te zien zie foto: de schermen schuiven over elkaar.
                Hoe kan ik dat wijzigen ?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
                  Hoi Driepinter, ja boven de 18 jaar hebje vaak een brilletje nodig.

                  Wanneer ik daar op klik krijg ik het volgende te zien zie foto: de schermen schuiven over elkaar.
                  Hoe kan ik dat wijzigen ?
                  Dat kun je niet wijzigen (schermen over elkaar schuiven) dit is gewoon normaal.

                  Ga met je rechter muisknop op je Gmail account staan > kies dan voor account instellingen > vervolgens synchronisatie-instellingen voor postvak wijzigen.

                  E-mail downloaden van : elk gewenst moment


                  Als het goed is zie je nu wel alle Gmail staan.
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #10
                    ​ Beste Driepinter, ik heb jouw suggestie uitgevoerd, maar ik denk dat wij elkaar niet goed begrijpen, vandaar deze foto's. Het scherm met de brede blauwe kolom is wat ik wil. Maar zoals jij kunt zien is op de tweede foto de blauwekolom heel smal.
                    Wat heb ik gedaan ? HELP. Martin

                    Reageer


                    • #11
                      Dat bedien je met de drie streepjes links boven er is volgens mij helaas geen andere mogelijkheid.

                      Ik kan je hier tot mijn spijt dan niet verder meehelpen.

                      Reageer


                      • #12
                        Je kunt via de knop instelling rechtsboven in je scherm bij gmail en dan naar alle instellingen gaan, vervolgens klik je inbox aan en dan verder naar onderen scrollen daar zie je de kop leesvenster staan. Vink leesvenster aan, als dat nog niet het geval is, en daaronder de optie geen splitsing. Als het goed is komt het leesscherm nu rechts van de linker balk met je mappen te staan. Succes!

                        Reageer


                        • #13
                          Beste Tipgever, ik heb zoals jij aangaf -zie foto- de wijzigingen aangebracht.

                          Helaas blijft de smalle blauwe balk aan de zijkant.

                          Beste Driepinter, toch bedankt voor de suggesties.

                          MVG Martin

                          Reageer


                          • #14
                            Beste Martin,

                            Die kleine blauwe balk kun je groot krijgen door links boven in je scherm op de 3 horizontale streepjes te klikken. Dat is al eerder door Driepinter aangegeven. Als je daar op klikt krijg je de woorden te zien i.p.v. alleen de pictogrammen. Het gaat om de 3 streepjes die links naast het logo van gmail staan. Succes!

                            Reageer


                            • #15
                              Ja, dat klopt. Maar de smalle blauwe balk komt iedere keer weer terug en dat was in het verleden niet zo. (zie vericht 156).

                              Ik vind het lezen en openen van de berichten minder prettig.

                              Misschien zijn er nog forumleden met suggesties. Ze zijn welkom.

                              MVG Martin

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X