Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

SMTP-fout 451; YOUR ACCOUNT HAS BEEN LOCKED

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • SMTP-fout 451; YOUR ACCOUNT HAS BEEN LOCKED

    Vanaf april heb ik met Delta probleemloos email kunnen ontvangen en versturen op mijn PC met Outlook, met mijn Samsung GSM en met mijn Samsung tablet.
    Vanaf 6 juni kan ik op alle apparaten alleen nog mail ontvangen, zonder dat ik zelf een instelling heb gewijzigd.
    Met Webmail kon ik vanaf 6 juni nog wel mail versturen en ontvangen.
    Bij het versturen krijg ik de melding SMTP-fout 451; YOUR ACCOUNT HAS BEEN LOCKED.
    Delta helpdesk gebeld. Die vragen gelijk of je wel mail kunt versturen met Webmail. Als dat lukt, dan doen ze verder niets meer. Heel fijn.
    Vanaf 8 september kan ik nu ook geen mail meer versturen met Webmail.
    Er is nu een ticket aangemaakt, maar tot heden heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.
    Het vreemde is dat mijn vrouw ook een account heeft aangemaakt bij Delta en totaal geen problemen heeft. Op dezelfde Samsung tablet kan zij gewoon mail versturen en ontvangen.
    Op haar eigen pc met Outlook ook geen problemen en op haar Samsung GSM ook niet.
    Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, want ik heb er geen vertrouwen meer in dat de helpdesk van Delta het wil of kan oplossen.

    Groet Paul G

  • #2
    Je bent niet de enigste op dit forum die deze foutmelding heeft, dit kan alleen de klantenservice voor je oplossen.

    ZeelandNet Serviceforum zoeken - ZeelandNet Serviceforum

    Reageer


    • #3
      Dat klinkt als exact hetzelfde probleem dat een vriend enkele maanden geleden had. Het heeft heel veel tijd en moeite gekost ( en uiteindelijk zelfs excuses van Delta daarvoor), maar probleem werd uiteindelijk wel opgelost. Er moest door Delta ergens een vinkje (of iets dergelijks worden gezet) Lees mijn ervaringen in het volgende topic: E-mail blokkade en hoe verder... - ZeelandNet Serviceforum

      TimE Met mijn suggestie om alle helpdeskmedewerkers te laten weten op welke eenvoudige wijze dit probleem valt op te lossen lijkt dus nog niet zo heel veel te zijn gedaan!
      Laatst bewerkt door Jos; 25 Sep 2021, 11:33.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X