Krijg regelmatig in mijn spamfilter onder inkomende mail bij één en hetzelfde adres de melding blacklist en rejected terwijl ik bijna zeker weet dat het een e-mail voor mij betreft.
In mijn eigen blacklist in het spamfilter is het betreffende adres niet te vinden en tevens heb ik het adres wel zelf toegevoegd aan mijn whitelist maar zonder resultaat.
Heb geprobeerd om een e-mailadres van de klantenservice of forum te vinden zodat ik het betreffende adres kan doorgeven met de vraag wat de reden is van het blacklisten.
Iemand een idee wat dit kan zijn !!
In mijn eigen blacklist in het spamfilter is het betreffende adres niet te vinden en tevens heb ik het adres wel zelf toegevoegd aan mijn whitelist maar zonder resultaat.
Heb geprobeerd om een e-mailadres van de klantenservice of forum te vinden zodat ik het betreffende adres kan doorgeven met de vraag wat de reden is van het blacklisten.
Iemand een idee wat dit kan zijn !!
Reageer