Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail blokkade en hoe verder...

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

    TimE Edwinb Ferry Nou bijstellen....geen enkele verwachting meer inmiddels, want betrokkene heeft NOG STEEDS geen enkele reactie van Zeelandnet/Delta mogen ontvangen. Ook van het onderzoek naar waar het misging bij het beloofde bloemetje NOOIT MEER iets gehoord. Wat is Zeelandnet toch blij met z'n klanten!!!!
    Hoe kun je je als bedrijf zo laten kennen!
    Hi Jos , zoals jou inmiddels via alle kanalen van DELTA is aangegeven is hier een onderzoek naar ingesteld. Daar heb ik in eigen persoon gisterenavond een nieuwe reminder voor uitgezonden zodat dit in orde gemaakt wordt. Dat er dingen niet goed zijn verlopen is 1, dat dit langer duurt dan jij zelf (en wij) graag zien is 2, dat er daadwerkelijk aan gewerkt wordt is 3. Helaas ben ik in deze situatie afhankelijk van anderen en kan ik het ijzer niet met eigen handen smeden.

    Het is wellicht wat veelgevraagd na al die weken, dat ben ik met je eens, maar ik wil je verzoeken het contact vanuit DELTA aangaande deze zaak af te wachten. Naar aanleiding van je contacten van vandaag voeg ik nogmaals een notitie voor je toe aan de openstaande verzoeken.

    Ik wens je verder een schitterend weekend toe!

    Groet,
    Tim

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

      Hi Jos , zoals jou inmiddels via alle kanalen van DELTA is aangegeven is hier een onderzoek naar ingesteld. Daar heb ik in eigen persoon gisterenavond een nieuwe reminder voor uitgezonden zodat dit in orde gemaakt wordt. Dat er dingen niet goed zijn verlopen is 1, dat dit langer duurt dan jij zelf (en wij) graag zien is 2, dat er daadwerkelijk aan gewerkt wordt is 3. Helaas ben ik in deze situatie afhankelijk van anderen en kan ik het ijzer niet met eigen handen smeden.

      Het is wellicht wat veelgevraagd na al die weken, dat ben ik met je eens, maar ik wil je verzoeken het contact vanuit DELTA aangaande deze zaak af te wachten. Naar aanleiding van je contacten van vandaag voeg ik nogmaals een notitie voor je toe aan de openstaande verzoeken.

      Ik wens je verder een schitterend weekend toe!

      Groet,
      Tim
      Wens ik jou ook, maar ik ga het toch niet kunnen laten over een weekje toch weer aan te geven dat deze klacht over een klacht op een waardeloze manier wordt opgelost! Loopt inmiddels enkele maanden!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

        Wens ik jou ook, maar ik ga het toch niet kunnen laten over een weekje toch weer aan te geven dat deze klacht over een klacht op een waardeloze manier wordt opgelost! Loopt inmiddels enkele maanden!
        Bedankt! Ik ben met je eens dat dit veel te lang duurt en doe mijn uiterste best voor je om er zorg voor te dragen dat er een correcte afhandeling zal plaatsvinden.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

          Bedankt! Ik ben met je eens dat dit veel te lang duurt en doe mijn uiterste best voor je om er zorg voor te dragen dat er een correcte afhandeling zal plaatsvinden.
          Ik ben dit hele verhaal begonnen met de ijdele hoop dat er bij jullie wel iemand zou zijn, die dit op zou pakken als verbeterpunt voor de HELE klantenservide... Met die "ijdele hoop" is het inmiddels een behoorlijk stuk minder gesteld, al geloof ik helemaal dat dit niet aan jou ligt. Maar dat je nog wel een heleboel "rotte appels" als collega's hebt is inmiddels denk ik wel duidelijk!

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            Ik ben dit hele verhaal begonnen met de ijdele hoop dat er bij jullie wel iemand zou zijn, die dit op zou pakken als verbeterpunt voor de HELE klantenservide... Met die "ijdele hoop" is het inmiddels een behoorlijk stuk minder gesteld, al geloof ik helemaal dat dit niet aan jou ligt. Maar dat je nog wel een heleboel "rotte appels" als collega's hebt is inmiddels denk ik wel duidelijk!
            Ik denk dat je nog dikwijls moet slikken J os

            Reageer


            • #21
              Het heeft behoorlijk wat tijd en een heleboel energie gekost, maar vandaag werd ik gebeld door een hele vriendelijke mevrouw en is één en ander alsnog heel netjes afgehandeld!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                Het heeft behoorlijk wat tijd en een heleboel energie gekost, maar vandaag werd ik gebeld door een hele vriendelijke mevrouw en is één en ander alsnog heel netjes afgehandeld!
                Aanhouder wint Jos ,maar dat er eerst een hele bak ellende moet worden gestort,
                voor men er wat aan doet,? is heel droevig
                Ik zou zeggen ,neem er een van mij
                En een goed Weekend

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                  Aanhouder wint Jos ,maar dat er eerst een hele bak ellende moet worden gestort,
                  voor men er wat aan doet,? is heel droevig
                  Ik zou zeggen ,neem er een van mij
                  En een goed Weekend
                  Doe ik (proost, ook al rook ik niet: een sigaar uit eigen doos kan ook lekker zijn ) en ook voor jou een prettig weekend!

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                    Doe ik (proost, ook al rook ik niet: een sigaar uit eigen doos kan ook lekker zijn ) en ook voor jou een prettig weekend!

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                      en is één en ander alsnog heel netjes afgehandeld!
                      Hoe bedoel je dat? Is het probleem daarmee opgelost en wat was het probleem?
                      Gebruikt die vriend fiber of coax?
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Hoe bedoel je dat? Is het probleem daarmee opgelost en wat was het probleem?
                        Gebruikt die vriend fiber of coax?
                        Wat het probleem (via coax) was en een (verkorte) versie van hoe dat is opgelost, gaf ik aan bij het starten van dit topic.
                        Dat verhaal ga ik niet nog eens doen, omwille van m'n hart en bloeddruk. Ik hoop dat je me dat vergeeft?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X