Ik wil alles uit outlook mail overzetten van de oude laptop naar de nieuwe laptop. (voor 4 mailadressen)
Al eerder dacht ik dat alles goed was gegaan maar blijkbaar toch niet.
Dus heb ik besloten om maar over nieuw te beginnen.
Maar nu loop ik tegen het probleem aan dat op het overzicht van mijn accountinstellingen (waar je dus toevoegd en verwijderd) alle mailadressen verwijderd zijn.

Maar in het outlook postvakken scherm staat het standaard mailadres met bijbehorende mappen nog wel. Hoe kan ik dit verwijderen?

In de map outlookbestanden staat nog de pst bestanden bij het mailadres. Ik dacht als ik dat verwijder is het ws opgelost. Maar dan kan ik mijn hele outlook niet meer opstarten.
Hoe kan ik het beste nu gewoon over nieuw beginnen?
Al eerder dacht ik dat alles goed was gegaan maar blijkbaar toch niet.
Dus heb ik besloten om maar over nieuw te beginnen.
Maar nu loop ik tegen het probleem aan dat op het overzicht van mijn accountinstellingen (waar je dus toevoegd en verwijderd) alle mailadressen verwijderd zijn.
Maar in het outlook postvakken scherm staat het standaard mailadres met bijbehorende mappen nog wel. Hoe kan ik dit verwijderen?
In de map outlookbestanden staat nog de pst bestanden bij het mailadres. Ik dacht als ik dat verwijder is het ws opgelost. Maar dan kan ik mijn hele outlook niet meer opstarten.
Hoe kan ik het beste nu gewoon over nieuw beginnen?
Reageer