Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen mogelijkheid meer E mails te versturen via Zeelandnet via de Mac en mailprogramma op mobiel.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Maar je zult niet kunnen ontkennen dat je graag vuurtjes opstookt.
    Ik stook geen vuurtjes op, dat ontken ik, daar beschuldig jij mij van. Dat heet laster.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

      Mijn webmail was niet geblokkeerd, het staat zelfs in die brief (In onze gegevens blijkt dat u bij ons niet geblokkeerd bent. Er staat echter wel blokkade van uw ip-adres bij Spamhaus.)

      Natuurlijk heb ik mijn wachtwoord veranderd, de fout zat in wachtwoord verificatie bij uitgaande e-mail, dit was door een update vermoedelijk gewijzigd, het probleem was rap opgelost, ook bij Spamhaus.

      Dit heeft niets met het kapen van een topic te maken, dit zijn ervaringen uit wisselen.
      Lees of begrijp je wel wat iemand schrijft? Meerdere mensen hebben een poging gewaagd om het mail protocol en servers uit te leggen en een spamhaus blokkade heeft niets te maken met de meldingen die de originele poster aangeeft waarbij de melding van de smtp- en mailserver van zeelandnet komt. Zijn externe ip adres wordt geblokkeerd en de enige die dat kan oplossen is zeelandnet.
      Ik kan jou case zo niet beoordelen en waarop je dit antwoord heb gekregen maar daar gaat dit topic ook niet over. (En daarom noem ik dit een tpoic kapen, de originele vraag verzand in een discussie en helpt niet met het toewerken naar een oplossing)



      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

        Ik stook geen vuurtjes op, dat ontken ik, daar beschuldig jij mij van. Dat heet laster.
        Dat heet ervaringen uitwisselen

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

          Lees of begrijp je wel wat iemand schrijft? Meerdere mensen hebben een poging gewaagd om het mail protocol en servers uit te leggen en een spamhaus blokkade heeft niets te maken met de meldingen die de originele poster aangeeft waarbij de melding van de smtp- en mailserver van zeelandnet komt. Zijn externe ip adres wordt geblokkeerd en de enige die dat kan oplossen is zeelandnet.
          Ik kan jou case zo niet beoordelen en waarop je dit antwoord heb gekregen maar daar gaat dit topic ook niet over. (En daarom noem ik dit een tpoic kapen, de originele vraag verzand in een discussie en helpt niet met het toewerken naar een oplossing)


          Ik heb precies hetzelfde probleem meegemaakt, volgens mij lees jij niet goed.

          Dat antwoord kreeg ik op een mail die ik via webmail aan zeelandnet had verzonden omdat die wel werkte dat ik geen mail meer kon verzenden en ontvangen.

          ''Geen mogelijkheid meer E mails te versturen via Zeelandnet''. Ik gebruik thunderbird, en daar kreeg ik de foutmelding waar over dit topic gaat.

          Omdat ik ook een Tutanota account voor mijn zaken heb (dat gaat dus niet via zeelandnet) kreeg ik daar van een relatie te horen dat zijn mail naar mijn zeelandnet.nl adres niet afgeleverd kon worden.

          En Spamhaus blokkeert nu juist dat externe ip adres .
          Laatst bewerkt door Guest01; 7 Mar 2021, 11:02.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

            Dat heet ervaringen uitwisselen
            De kans is aanwezig dat jouw IP adres door DELTA en/of een externe partij geblokkeerd zijn wegens vermoedens van Spam(verzending) zegde moderator Time in antwoord op de vraag van raasenco .

            Wie of wat zou die externe partij kunnen wezen? Deze https://check.spamhaus.org/ misschien?

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
              Dat heet ervaringen uitwisselen
              Niet meer op reageren, sommige personen willen alleen maar aandacht (in welke vorm dan ook).

              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Niet meer op reageren, sommige personen willen alleen maar aandacht (in welke vorm dan ook).
                Ben je nu ook al moderator geworden?

                De boel opnaaien is niet leuk.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Niet meer op reageren, sommige personen willen alleen maar aandacht (in welke vorm dan ook).
                  Toen ik pas op dit forum zat dacht ik dat je van delta was.

                  Maar bij nadere informatie blijkt dat helemaal niet zo te wezen.

                  Het zou misschien beter voor u zijn om zelf niet altijd zo belerend te doen en proberen om mensen in een kwaad daglicht te zetten.

                  Het doet mij heel veel pijn dat je dit doet want ik ben mij van geen kwaad bewust.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Lero

                    Daar gaan we weer. Ging even goed
                    Doe maar mee, heel leuk.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X