Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen mogelijkheid meer E mails te versturen via Zeelandnet via de Mac en mailprogramma op mobiel.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen mogelijkheid meer E mails te versturen via Zeelandnet via de Mac en mailprogramma op mobiel.

    Goedendag,

    Het lukt mij niet meer om e- mail binnen te halen op mijn Mac en e- mails te versturen vanuit het mailprogramma van de Mac en ook niet via het mailprogramma op onze mobiele telefoons. Webmail van Zeelandnet werkt wel. Ik heb alle poorten al gecontroleerd en de account verwijderd en opnieuw opgevoerd, zonder resultaat. Via de HD van Zeelandnet werd ik verwezen naar de HD van Apple, deze verwees me, na meegekeken te hebben, weer terug naar Zeelandnet. Zeelandnet geeft ook na de 2e keer bellen, dat het probleem niet bij Zeelandnet ligt. Mijn account verspreidt blijkbaar SPAM zonder dat ik daarvan op de hoogte ben. Verneem graag jullie advies, alvast bedankt! Wilfred.Ik krijg onderstaande foutmelding:

    e reactie van de server was: <host-0cdhdb.tnz1.zeelandnet.nl[.........]>: Client host rejected: == u (of uw machine) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225575 of 0118-255555 (zakelijk) om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw relayprobleem op! ==


    Selecteer een andere server voor uitgaande e-mail in de lijst hieronder of klik op 'Probeer later' om het bericht in de postbus 'Uitgaand' te bewaren tot het kan worden verstuurd.
    ??????


  • #2
    Hi raasenco , de kans is aanwezig dat jouw IP adres door DELTA en/of een externe partij geblokkeerd zijn wegens vermoedens van Spam(verzending). Zie je een mogelijkheid om hierover contact op te nemen met de LiveChat of Whatsapp van DELTA? Er kan dan direct worden nagezien wat er mis gaat en eventuele blokkades door DELTA/ZeelandNet kunnen hierbij ongedaan gemaakt worden.

    Ik adviseer om daarnaast het wachtwoord voor het e-mailadres waarbij deze melding in beeld komt aan te passen in jouw MijnDELTA account. Daar kun je deze stappen bij doorlopen:

    1. Inloggen op mijn.delta.nl met persoonlijke inloggegevens.
    2. Klik op "Zelf regelen".
    3. Kijk naar jouw e-mailadressen welke vermeld worden bij "Internet".
    4. Klik op het slotje dat achter je e-mailadres staat, dit staat in een blauw vakje rechts in beeld.
    5. Klik op het "Slotje".
    6. Vul in de tekstbalk een nieuw wachtwoord in.
    7. Klik vervolgens op opslaan.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter
      Zeelandnet zal eerst de blokkade moeten vrijgeven wat je nog wel kunt proberen is een ander sterk wachtwoord voor je mail account in te stellen.

      https://bitwarden.com/password-generator/
      Als webmail van zeelandnet werkt ben je volgens mij niet geblokkeerd.

      Dan krijg je dit te zien als je inlogt op webmail.

      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (569).png
Bekeken: 537
Grootte: 267,5 Kb
ID: 191318
      Laatst bewerkt door Guest01; 6 Mar 2021, 11:02.

      Reageer


      • #4
        Zoals Tim zegt, even contact opnemen. De melding zegt immers: Host rejected: == u (of uw machine) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Zoals Tim zegt, even contact opnemen. De melding zegt immers: Host rejected: == u (of uw machine) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan.
          Misschien staat er wel een blokkade bij https://check.spamhaus.org/ op.

          Hier kun je je ip https://www.ip-adres.nl/ opzoeken.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7

              Het lukt mij niet meer om e- mail binnen te halen op mijn Mac en e- mails te versturen vanuit het mailprogramma van de Mac en ook niet via het mailprogramma op onze mobiele telefoons. Webmail van Zeelandnet werkt wel.


              Beste GoeRoe, als webmail van zeelandnet werkt dan ben je toch niet door geblokkeerd door zeelandnet?

              Ik kreeg dit bericht ooit.
              Beste meneer of mevrouw ... van ........
              In onze gegevens blijkt dat u bij ons niet geblokkeerd bent. Er staat echter wel blokkade van uw ip-adres bij Spamhaus.
              Spamhaus is een onafhankelijke organisatie die het internet in de gaten houdt met betrekking tot veilig internetverkeer.
              Hiervoor gaat u naar www.spamhaus.org en kiest voor blocklist removal. Hier dient u uw ip-adres in te vullen, dit kunt u terugvinden via www.watismijnip.nl.
              U kunt u laten verwijderen van de blocklist die rood kleurt, hier wordt ook aangegeven wat de reden is dat u op de lijst staat. In uw geval staat bij u uw wachtwoord verificatie uit bij uitgaande e-mail. Om veilig e-mail te versturen dient deze tegenwoordig aan te staan. Om dit aan te passen in een extern mailprogramma kunt u hiervoor de instellingen aanpassen of u kunt gebruik maken via de Webmail. Hier staat deze verificatie altijd aan.
              Mocht u hierbij tegen problemen aanlopen of hulp nodig hebben adviseren wij u om contact op te nemen met een computerexpert.

              Met vriendelijke groet,
              Romy van der Kuijl
              Technical Support Specialist
              Support Office CustomerCare

              Laatst bewerkt door Guest01; 7 Mar 2021, 07:16.

              Reageer


              • #8
                Hiermee kun je kijken op je nieuwe password voldoende sterk is:

                Password Strength Testing Tool | Bitwarden

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Hiermee kun je kijken op je nieuwe password voldoende sterk is:

                  Password Strength Testing Tool | Bitwarden
                  Dit kreeg ik als antwoord.

                  Evaluatie

                  De score van uw wachtwoord: sterk
                  De tijd die een aanvaller nodig heeft om dit wachtwoord te kraken: eeuwen

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Je ziet mijn bericht dat ik van zeelandnet kreeg. ik verzin het niet.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter

                        Valt wel mee hoor
                        Valt wel mee, bij mij.

                        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (570).png Bekeken: 0 Grootte: 199,4 Kb ID: 191356
                        Laatst bewerkt door Guest01; 7 Mar 2021, 09:43.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                          Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Je ziet mijn bericht dat ik van zeelandnet kreeg. ik verzin het niet.

                          Reageer


                          • #14
                            Mijn webmail was niet geblokkeerd, het staat zelfs in die brief (In onze gegevens blijkt dat u bij ons niet geblokkeerd bent. Er staat echter wel blokkade van uw ip-adres bij Spamhaus.)

                            Natuurlijk heb ik mijn wachtwoord veranderd, de fout zat in wachtwoord verificatie bij uitgaande e-mail, dit was door een update vermoedelijk gewijzigd, het probleem was rap opgelost, ook bij Spamhaus.

                            Dit heeft niets met het kapen van een topic te maken, dit zijn ervaringen uit wisselen.
                            Laatst bewerkt door Guest01; 7 Mar 2021, 09:54.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                              Dit heeft niets met het kapen van een topic te maken, dit zijn ervaringen uit wisselen.
                              Maar je zult niet kunnen ontkennen dat je graag vuurtjes opstookt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X