Oorspronkelijk gepost door anbrobra
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Account worden na gebruik steeds uitgelogd. Iets met cookies?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk berichtWat moeten de instellingen van de e-mailclient zijn?
Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Jan 2021, 02:52.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
Hi anbrobra , ik zie momenteel geen onbeantwoord mailtje over dit onderwerp terug. Kun je mij aangeven of je met het betreffend e-mailadres wel in kunt loggen in de webmail omgeving van ZeelandNet? Dat kan via webmail.zeelandnet.nl, met jouw volledige e-mailadres en wachtwoord. Indien je met deze gegevens kunt inloggen gaat er iets mis met de instellingen van de e-mailclient.
Wat moeten de instellingen van de e-mailclient zijn? En wat is dit precies? Sorry... ik ben maar een leek.
Ik denk nu trouwens dat het iets met een microsoft account te maken heeft want dat wachtwoord heb ik onlangs gewijzigd.
Waarschijnlijk hangen daar ook de mail accounts onder omdat deze mailadressen via MS Outlook werken?? Misschien zeg ik ook iets doms hoor.
Of anders heeft het met cookies te maken denk ik.....
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk berichtHelaas heb ik nog geen reactie van ZeelandNet mogen ontvangen.
Wat is de status van mijn vraag moderator?
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@deltafibernederland.nl
Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk berichtHet probleem met gmail is opgelost door de oplossing hierboven.
Ik kan nog steeds niet inglogd blijven op de zeelandnet accounts.
Ik heb de volgende meldingen; zie bijlage [ATTACH]n188890[/ATTACH]
dus : voornaam.achternaam@zeelandnet.nl ik betwijfel het.
computerhandleiding.nl - foutmelding-0x800ccc92-email, probleem, opgetreden, tijdens, het, aanmelden, bij, de, e-mailserver, wachtwoorddriepinter in E-mail
Laat een reactie achter:
-
Het probleem met gmail is opgelost door de oplossing hierboven.
Ik kan nog steeds niet inglogd blijven op de zeelandnet accounts.
Ik heb de volgende meldingen; zie bijlage Account probleem ms - zeelandnet.pdf
Laatst bewerkt door anbrobra; 9 Dec 2020, 14:45.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk berichtIk heb outlook 2007. Hier kan ik geen programma Mail vinden via configuratiescherm.
om Outlook 2007 te blijven gebruiken.
Zeker met het oog op vage foutmeldingen.driepinter in E-mailLaatst bewerkt door driepinter; 19 Nov 2020, 08:20.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk berichtHeb je toevallig nog meer suggesties?
https://docs.microsoft.com/nl-nl/out...ord-office-365
Laat een reactie achter:
-
Hallo Webkabouter,
Bedankt voor je tips. Net heb ik voor gmail ingelogd via google account. Dit ga ik eens uitproberen.
Wat betreft het ZeelandNet account. Dit is volgens mij een los account.
In geen geval een OWA of via Office365.
Via wachtwoord onthouden (wat steeds naar voren plopt, te pas en te onpas) lukt het niet. Na googlen las ik de volgende tip: probeer via opties naar je accountinstellingen je wachtwoord weer opnieuw op te slaan. Dit heb ik inmiddels ook geprobeerd maar helaas zonder succes.
Heb je toevallig nog meer suggesties?
Alvast bedankt.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk berichtSinds enige tijd logt mijn gmail account na gebruik automatisch uit.Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk berichtDit gebeurd ook met onze Zeelandnet accounts in Outlook
Dan kun je bij inloggen/opstarten van Outlook aangeven dat je wachtwoorden moeten worden onthouden
Zelfde geldt bij gebruik van een losse Outlook icm POP3 of IMAP waarmee je rechtstreeks op je Zeelandnet account inlogt.
Bedoel je met Outlook eigenlijk OWA (Outlook Web App)? Dan gewoon cookies aanzetten en zorgen dat de link naar deze webversie van Outlook niet wordt verwijderd bij afsluiten van je browser of bij opschonen van je cache in het algemeen.
Bovenstaande geldt ook voor gebruik van Outlook Office365 (webversie + losse locale Outlook client).
Tip: kijk eens naar Brave (nieuwe Chromium browser) @ https://brave.com/compare/chrome/
Wellicht dat je daarmee je browser gerelateerde logins beter kunt handelen.
Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Nov 2020, 23:32.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: