Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Account worden na gebruik steeds uitgelogd. Iets met cookies?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Account worden na gebruik steeds uitgelogd. Iets met cookies?

Sinds enige tijd logt mijn gmail account na gebruik automatisch uit.
    Dit gebeurd ook met onze Zeelandnet accounts in Outlook.
    Waarschijnlijk heb ik iets met de cookies niet goed ingesteld.

Ik kies altijd voor basis cookies op iedere site. Waarschijnlijk ben ik een instelling tegengekomen over cookies die ik in of uitgeschakeld heb.
    Alleen welke?

In Chrome staat bijv. iets van cookie instellingen wissen na sluiten Chrome maar die staat gewoon uitgeschakeld.

Iemand enig idee??

Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
    Sinds enige tijd logt mijn gmail account na gebruik automatisch uit.
    Zodra je mbv je browser in je Google account inlogt, en daarna naar je GMail account gaat, heb je daar geen meer last van. Geldt ook om toegang te krijgen tot Youtube en Chrome.
    Log je mbv je browser niet in in je Google account, dan zul je bij het inloggen van één van deze drie eerst moeten inloggen. Die 'Voordat u doorgaat' melding kun je wel wegklikken maar dan zul je toch nog moeten inloggen in je Google account.
    Ikzelf schoon na gebruik van een browser automagisch mijn internet cache op maar laat oa het cookie van Google staan. Dat heeft dan weer tot gevolg dat die irritante 'Voordat u doorgaat' niet meer wordt getoond.

Dit gebeurd ook met onze Zeelandnet accounts in Outlook
    Gebruik je Outlook icm een MS Exchange server omgeving en is Zeelandnet een extra account binnen dat profiel?
    Dan kun je bij inloggen/opstarten van Outlook aangeven dat je wachtwoorden moeten worden onthouden
    Zelfde geldt bij gebruik van een losse Outlook icm POP3 of IMAP waarmee je rechtstreeks op je Zeelandnet account inlogt.

Bedoel je met Outlook eigenlijk OWA (Outlook Web App)? Dan gewoon cookies aanzetten en zorgen dat de link naar deze webversie van Outlook niet wordt verwijderd bij afsluiten van je browser of bij opschonen van je cache in het algemeen.

Bovenstaande geldt ook voor gebruik van Outlook Office365 (webversie + losse locale Outlook client).
    Tip: kijk eens naar Brave (nieuwe Chromium browser) @ https://brave.com/compare/chrome/
    Wellicht dat je daarmee je browser gerelateerde logins beter kunt handelen.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 weken geleden.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Hallo Webkabouter,
      Bedankt voor je tips. Net heb ik voor gmail ingelogd via google account. Dit ga ik eens uitproberen.

Wat betreft het ZeelandNet account. Dit is volgens mij een los account.
      In geen geval een OWA of via Office365.

Via wachtwoord onthouden (wat steeds naar voren plopt, te pas en te onpas) lukt het niet. Na googlen las ik de volgende tip: probeer via opties naar je accountinstellingen je wachtwoord weer opnieuw op te slaan. Dit heb ik inmiddels ook geprobeerd maar helaas zonder succes.

Heb je toevallig nog meer suggesties?
      Alvast bedankt.

Reageer

Heb je toevallig nog meer suggesties?
        Je kunt dat 'naar voren ploppen' voorkomen; kijk even naar deze link (is wel wat technisch) @
        https://docs.microsoft.com/nl-nl/out...ord-office-365

Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Ik heb outlook 2007. Hier kan ik geen programma Mail vinden via configuratiescherm.

Reageer

Ik heb outlook 2007. Hier kan ik geen programma Mail vinden via configuratiescherm.
            De ondersteuning op Outlook 2007 is al ruim drie jaar gestopt (10-10-2017) dus het is niet meer langer verstandig
            om Outlook 2007 te blijven gebruiken.

Zeker met het oog op vage foutmeldingen.
            Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X