Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Account worden na gebruik steeds uitgelogd. Iets met cookies?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Account worden na gebruik steeds uitgelogd. Iets met cookies?

    Sinds enige tijd logt mijn gmail account na gebruik automatisch uit.
    Dit gebeurd ook met onze Zeelandnet accounts in Outlook.
    Waarschijnlijk heb ik iets met de cookies niet goed ingesteld.

    Ik kies altijd voor basis cookies op iedere site. Waarschijnlijk ben ik een instelling tegengekomen over cookies die ik in of uitgeschakeld heb.
    Alleen welke?

    In Chrome staat bijv. iets van cookie instellingen wissen na sluiten Chrome maar die staat gewoon uitgeschakeld.

    Iemand enig idee??

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
    Sinds enige tijd logt mijn gmail account na gebruik automatisch uit.
    Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
    Dit gebeurd ook met onze Zeelandnet accounts in Outlook
    Gebruik je Outlook icm een MS Exchange server omgeving en is Zeelandnet een extra account binnen dat profiel?
    Dan kun je bij inloggen/opstarten van Outlook aangeven dat je wachtwoorden moeten worden onthouden
    Zelfde geldt bij gebruik van een losse Outlook icm POP3 of IMAP waarmee je rechtstreeks op je Zeelandnet account inlogt.

    Bedoel je met Outlook eigenlijk OWA (Outlook Web App)? Dan gewoon cookies aanzetten en zorgen dat de link naar deze webversie van Outlook niet wordt verwijderd bij afsluiten van je browser of bij opschonen van je cache in het algemeen.

    Bovenstaande geldt ook voor gebruik van Outlook Office365 (webversie + losse locale Outlook client).
    Tip: kijk eens naar Brave (nieuwe Chromium browser) @ https://brave.com/compare/chrome/
    Wellicht dat je daarmee je browser gerelateerde logins beter kunt handelen.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 14 Nov 2020, 00:32.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Hallo Webkabouter,
      Bedankt voor je tips. Net heb ik voor gmail ingelogd via google account. Dit ga ik eens uitproberen.

      Wat betreft het ZeelandNet account. Dit is volgens mij een los account.
      In geen geval een OWA of via Office365.

      Via wachtwoord onthouden (wat steeds naar voren plopt, te pas en te onpas) lukt het niet. Na googlen las ik de volgende tip: probeer via opties naar je accountinstellingen je wachtwoord weer opnieuw op te slaan. Dit heb ik inmiddels ook geprobeerd maar helaas zonder succes.

      Heb je toevallig nog meer suggesties?
      Alvast bedankt.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
        Heb je toevallig nog meer suggesties?
        Je kunt dat 'naar voren ploppen' voorkomen; kijk even naar deze link (is wel wat technisch) @
        https://docs.microsoft.com/nl-nl/out...ord-office-365


        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Ik heb outlook 2007. Hier kan ik geen programma Mail vinden via configuratiescherm.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
            Ik heb outlook 2007. Hier kan ik geen programma Mail vinden via configuratiescherm.
            De ondersteuning op Outlook 2007 is al ruim drie jaar gestopt (10-10-2017) dus het is niet meer langer verstandig
            om Outlook 2007 te blijven gebruiken.

            Zeker met het oog op vage foutmeldingen.
            Laatst bewerkt door driepinter; 19 Nov 2020, 09:20.

            Reageer


            • #7
              Het probleem met gmail is opgelost door de oplossing hierboven.

              Ik kan nog steeds niet inglogd blijven op de zeelandnet accounts.
              Ik heb de volgende meldingen; zie bijlage Account probleem ms - zeelandnet.pdf
              Laatst bewerkt door anbrobra; 9 Dec 2020, 15:45.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
                Het probleem met gmail is opgelost door de oplossing hierboven.

                Ik kan nog steeds niet inglogd blijven op de zeelandnet accounts.
                Ik heb de volgende meldingen; zie bijlage [ATTACH]n188890[/ATTACH]
                Het staat er dat je inlognaam is afgewezen, kan je eigenlijk wel een ZeelandNet inlognaam hebben met een punt erin ?

                dus : [email protected] ik betwijfel het.


                computerhandleiding.nl - foutmelding-0x800ccc92-email, probleem, opgetreden, tijdens, het, aanmelden, bij, de, e-mailserver, wachtwoord

                Reageer


                • #9
                  Dat hebben we al bijna 20 jaar!
                  Werkte altijd goed. :-)

                  Trouwens mijn persoonlijke mail heeft geen punt en werkt ook niet.....

                  Kan iemand van ZeelandNet hier misschien naar kijken?

                  Reageer


                  • #10
                    Heb je voor mij via de e-mail je klant gegevens en een link naar dit bericht?
                    Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                    Je kan ook via de chatfunctie op www.delta.nl contact opnemen met mijn collega's.

                    Reageer


                    • #11
                      Helaas heb ik nog geen reactie van ZeelandNet mogen ontvangen.
                      Wat is de status van mijn vraag moderator?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
                        Helaas heb ik nog geen reactie van ZeelandNet mogen ontvangen.
                        Wat is de status van mijn vraag moderator?
                        Hi anbrobra , ik zie momenteel geen onbeantwoord mailtje over dit onderwerp terug. Kun je mij aangeven of je met het betreffend e-mailadres wel in kunt loggen in de webmail omgeving van ZeelandNet? Dat kan via webmail.zeelandnet.nl, met jouw volledige e-mailadres en wachtwoord. Indien je met deze gegevens kunt inloggen gaat er iets mis met de instellingen van de e-mailclient.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                          Hi anbrobra , ik zie momenteel geen onbeantwoord mailtje over dit onderwerp terug. Kun je mij aangeven of je met het betreffend e-mailadres wel in kunt loggen in de webmail omgeving van ZeelandNet? Dat kan via webmail.zeelandnet.nl, met jouw volledige e-mailadres en wachtwoord. Indien je met deze gegevens kunt inloggen gaat er iets mis met de instellingen van de e-mailclient.
                          Ik kan inloggen op webmail.
                          Wat moeten de instellingen van de e-mailclient zijn? En wat is dit precies? Sorry... ik ben maar een leek.
                          Ik denk nu trouwens dat het iets met een microsoft account te maken heeft want dat wachtwoord heb ik onlangs gewijzigd.
                          Waarschijnlijk hangen daar ook de mail accounts onder omdat deze mailadressen via MS Outlook werken?? Misschien zeg ik ook iets doms hoor.
                          Of anders heeft het met cookies te maken denk ik.....

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door anbrobra Bekijk bericht
                            Wat moeten de instellingen van de e-mailclient zijn?
                            Check @ https://www.emailinstelling.nl/outlo...mail-instellen of zoek forumbreed even op 'instellen email'.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Jan 2021, 03:52.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Nou ja.... het moet niet gekker worden....

                              Ik denk dat het steeds uitloggen van de ZeelandNet accounts al wel 6 weken is en sinds een paar dagen gebeurd het niet meer.
                              Dit terwijl ik nog niets aan de instellen heb gewijzigd.
                              Ik ga het even in de gaten houden......

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X