Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen email meer versturen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan geen email meer versturen

    Vanmorgen konden we ineens geen emails met afzender zeelandnet.nl meer versturen. Niet via wifi en ook niet met de telefoon via 4G.
    Rond 1 uur vanmiddag ineens weer wel en nu weer niet meer.
    Rara hoe kan dat? Iemand die het weet?

  • #2
    Welk e-mail programma gebruik je. En lukt het wel als je gebruik maakt van de webmail?

    Reageer


    • #3
      Ik heb 2 zeelandnet.nl email adressen.
      Het ging niet op mijn eigen laptop, niet met mijn telefoon via 4G, niet via webmail en niet met mijn tablet. Mijn vrouw allemaal idem dito met haar eigen email adres.
      Ik kon wel alles verzenden met een gmail.com email adres. Als de email een zeelandnet.nl adres als afzender had dan ging het niet en kreeg ik de foutmelding.
      Gistermiddag rond 13 uur ging het ineens weer en een paar uur later weer niet meer. 's avonds ging het weer wel en later op de avond weer een half uur niet.
      Bij zoeken op internet naar de bewuste foutcode stond er:

      De SMTP-fout 451 wordt weergegeven in het volgende formaat: '451 Aangevraagde actie afgebroken: lokale fout bij verwerking' Dit foutbericht geeft aan dat het programma niet meer berichten kan verzenden en dat de server de limiet heeft bereikt. Dit komt omdat sommige mailservers limieten hebben. De server stopt met het verzenden en ontvangen van e-mails wanneer deze limiet is bereikt.
      Laatst bewerkt door Robert; 21 Oct 2020, 10:51.

      Reageer


      • #4
        Kan je mij een e-mail sturen met de klantgegevens en een link naar dit bericht. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

        Reageer


        • #5
          Wij kunnen sinds vandaag ook ineens geen mail meer versturen. Maakt niet met uit welk account of met welk apparaat, ook via webmail werkt niet.

          Na een hele tijd wachten komt de melding: "Verzenden van het bericht is mislukt. Het bericht kon niet worden verzonden, omdat de wachttijd voor de verbinding met uitgaande (SMTP-)server mail.zeelandnet.nl is verlopen. Probeer het opnieuw."

          Is er een storing, of ligt het aan iets anders?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Mervin Bekijk bericht
            Wij kunnen sinds vandaag ook ineens geen mail meer versturen. Maakt niet met uit welk account of met welk apparaat, ook via webmail werkt niet.

            Na een hele tijd wachten komt de melding: "Verzenden van het bericht is mislukt. Het bericht kon niet worden verzonden, omdat de wachttijd voor de verbinding met uitgaande (SMTP-)server mail.zeelandnet.nl is verlopen. Probeer het opnieuw."

            Is er een storing, of ligt het aan iets anders?
            Als het via webmail ook niet gaat bent u geblokkeerd , ik zou delta maar bellen 0118 225 575 succes.

            https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...elijk-via-smtp
            Laatst bewerkt door Guest01; 27 Nov 2020, 09:15.

            Reageer


            • #7
              Geen idee wat ik met die link moet, kan je wat duidelijker zijn?

              Mail versturen via webmail lukt ook niet (krijg melding "verzoek duurt te lang" na lang wachten), dus dan ligt toch niet aan instellingen lijkt mij? Ik krijg overigens wel gewoon mail binnen.

              Reageer


              • #8
                Zojuist gechat met Delta, er is dus blijkbaar een storing in de mail-omgeving.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Mervin Bekijk bericht
                  Geen idee wat ik met die link moet, kan je wat duidelijker zijn?

                  Mail versturen via webmail lukt ook niet (krijg melding "verzoek duurt te lang" na lang wachten), dus dan ligt toch niet aan instellingen lijkt mij? Ik krijg overigens wel gewoon mail binnen.
                  In die link staan eventuele oplossingen die eerder op dit forum zijn geplaatst.

                  Maar als ook webmail niets doet bent u waarschijnlijk geblokkeerd en kunt u beter de storingsdienst 0118 225 575 bellen die moeten/kunnen dit hopelijk oplossen voor u.

                  Reageer


                  • #10
                    10 minuten geleden al gedaan:

                    Oorspronkelijk gepost door Mervin Bekijk bericht
                    Zojuist gechat met Delta, er is dus blijkbaar een storing in de mail-omgeving.

                    Reageer


                    • #11
                      inmiddels werkt de mail weer

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Mervin Bekijk bericht
                        inmiddels werkt de mail weer
                        Fijn om te horen Mervin.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Mervin Bekijk bericht
                          inmiddels werkt de mail weer
                          Bedankt voor de feedback en goed te horen dat het weer werkt.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                            Bedankt voor de feedback en goed te horen dat het weer werkt.
                            Wat heeft u Edwin , met alle respect gedaan voor Mervin?

                            U heeft op 21 Oct 2020, 10:53 aan Robert een verzoek gedaan om per e-mail zijn klantgegevens te sturen!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                              Wat heeft u Edwin , met alle respect gedaan voor Mervin?

                              U heeft op 21 Oct 2020, 10:53 aan Robert een verzoek gedaan om per e-mail zijn klantgegevens te sturen!
                              "Met alle respect" is makkelijk gezegd maar meestal blijkt uit het vervolg het tegenovergestelde.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X