Erg vreemd
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Krijg geen e-mails binnen
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtZeg fred44nl weet jij heel zeker dat je een mail kreeg van Ludolf Rasterhoff, Commercieel directeur.
Uitval diensten door storing.pdfLaatst bewerkt door fred44nl; 31 Aug 2020, 17:06.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtZeg fred44nl weet jij heel zeker dat je een mail kreeg van Ludolf Rasterhoff, Commercieel directeur.
Ik zit toch niet Zeelandnet van communicatieproblemen te beschuldigen, terwijl jij de weg kwijt bent?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtJij hebt iets niet ontvangen dus iemand die het wel kreeg, zal het wel verzinnen? Jammer hoor.moeten toevoegen natuurlijk
, als ik iemand hier serieus neem is het Fred hoor!
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtals ik iemand hier serieus neem is het Fred hoor!
er staat nu een pdf
let op de datum: 28 augustus 2020 om 20:19
misschien zie ie wel in het spam-filter.
dat zou helemaal mooi zijn, natuurlijkLaatst bewerkt door fred44nl; 31 Aug 2020, 17:09.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
dank U
er staat nu een pdf
let op de datum: 28 augustus 2020 om 20:19
misschien zie ie wel in het spam-filter.
dat zou helemaal mooi zijn, natuurlijk
Ik zie overigens geen pdf, maar dat ligt ongetwijfeld niet aan jou, gebeurt hier vaker dat bijlages niet te zien zijn/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
Ahh...sorry...ik had nog eenmoeten toevoegen natuurlijk
, als ik iemand hier serieus neem is het Fred hoor!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
Dat spamfilter was het eerste dat ik gecontroleerd heb hoor, dus nee
Ik zie overigens geen pdf, maar dat ligt ongetwijfeld niet aan jou, gebeurt hier vaker dat bijlages niet te zien zijn/
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtIk zie overigens geen pdf, maar dat ligt ongetwijfeld niet aan jou, gebeurt hier vaker dat bijlages niet te zien zijn/
Uitval diensten door storing.pdf
Reageer
-
-
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer