Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Krijg geen e-mails binnen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

er is een spreekwoord over een pot en een ketel.
    Waarom kijk je naar de splinter in het oog van uw broeder en besteed u geen aandacht aan de balk in uw eigen oog?

Reageer

Ik krijg op zaterdag diverse mails binnen, vandaar ik t raar vind dat er vandaag niks kwam. Nu heb ik er 1 gehad, dus wacht het af.....

Reageer

Ik krijg wel mail binnen, maar een excuus van Zeelandnet heb ik niet gezien!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Ik krijg wel mail binnen, maar een excuus van Zeelandnet heb ik niet gezien!
          gisteravond heb ik een email gehad van Ludolf Rasterhoff, Commercieel directeur

Onze excuses voor het ongemak dat u ervaart door deze storing. We onderzoeken de situatie grondig en doen wat mogelijk is om in de toekomst ook een DDoS-aanval van deze omvang af te wenden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

gisteravond heb ik een email gehad van Ludolf Rasterhoff, Commercieel directeur
            Ik sta waarschijnlijk op een zwarte lijst is niet de eerste keer dat algemene mails niet bij mij terecht komen

Reageer

Emails doen vreemd. Een enkele wordt ontvangen. De normale drukke stroom ontbreekt. In de prullenbak zit niets.Verzenden lukt wel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door mirandabr Bekijk bericht
                Kan het zijn dat de storing nog niet helemaal voorbij is. Ik krijg al sinds gister
                geen mails meer binnen.
                Alleen die ene van Delta met excuus.
                Zeelandnet opbellen, mogelijk zit de oplossing daar, heb ik ook een keer gehad.

Reageer

Op Twitter wordt gemeld dat er vertraging is met mail. Uiteraard had een moderator dat ook hier even kunnen melden, maar ja...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk bericht
                    Emails doen vreemd. Een enkele wordt ontvangen. De normale drukke stroom ontbreekt. In de prullenbak zit niets.Verzenden lukt wel.
                    Krijg je helemaal geen berichtgeving meer van DELTA via de e-mail?

Reageer

Edwinb Is de excuusmail afgelopen week maar aan een select aantal klanten gestuurd?

Reageer

Ook geen excuusmail gezien hoor.

Reageer

Nee,hier ook geen excuus mail.
                          [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

Dus toch weer iets met "communicatie" en "probleem"...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                              Dus toch weer iets met "communicatie" en "probleem"...
                              En ik heb ook niks gezien

Reageer

Zeg fred44nl weet jij heel zeker dat je een mail kreeg van Ludolf Rasterhoff, Commercieel directeur.
                                Ik zit toch niet Zeelandnet van communicatieproblemen te beschuldigen, terwijl jij de weg kwijt bent?
                                Zou trouwens ook wel heeeeeel vreemd zijn, als er daar in de communicatie iets niet goed zou gaan..toch..

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X