Oorspronkelijk gepost door fred44nl
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Krijg geen e-mails binnen
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtIk krijg wel mail binnen, maar een excuus van Zeelandnet heb ik niet gezien!
Onze excuses voor het ongemak dat u ervaart door deze storing. We onderzoeken de situatie grondig en doen wat mogelijk is om in de toekomst ook een DDoS-aanval van deze omvang af te wenden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
gisteravond heb ik een email gehad van Ludolf Rasterhoff, Commercieel directeuris niet de eerste keer dat algemene mails niet bij mij terecht komen
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door mirandabr Bekijk berichtKan het zijn dat de storing nog niet helemaal voorbij is. Ik krijg al sinds gister
geen mails meer binnen.
Alleen die ene van Delta met excuus.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door BenZ Bekijk berichtEmails doen vreemd. Een enkele wordt ontvangen. De normale drukke stroom ontbreekt. In de prullenbak zit niets.Verzenden lukt wel.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk berichtDus toch weer iets met "communicatie" en "probleem"...
Reageer
-
Zeg fred44nl weet jij heel zeker dat je een mail kreeg van Ludolf Rasterhoff, Commercieel directeur.
Ik zit toch niet Zeelandnet van communicatieproblemen te beschuldigen, terwijl jij de weg kwijt bent?
Zou trouwens ook wel heeeeeel vreemd zijn, als er daar in de communicatie iets niet goed zou gaan..toch..
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer